۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین مسئولان خدمات نظام به مردم مناطق محروم را گسترش دهند
کد خبر: ۲۱۵۹۴۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۷/۱۹ ساعت: ۱۰:۶ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه قزوین:

مسئولان خدمات نظام به مردم مناطق محروم را گسترش دهند

امام جمعه قزوین بیان کرد: مسئولان باید تلاش کنند هر سال گستره خدمات نظام به مردم در مناطق محروم بیشتر شود تا شاهد رشد و بالندگی روز افزون در این مناطق باشیم.

مسئولان خدمات نظام به مردم  مناطق محروم را گسترش دهند
به گزارش سرویس فرهنگ و هنر صبح قزوین ، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار مدیرکل و جمعی از کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین بر گره‌گشایی از کار مردم به‌ویژه در مناطق محروم تأکید و اظهار کرد: گره‌‌گشایی از کار مردم، به ویژه در مناطق محروم از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و برکات بسیاری را نیز به همراه دارد.

وی با اشاره به برخی از خدمات ارائه شده به روستاها، بیان کرد: مسئولان باید تلاش کنند هر سال گستره خدمات نظام به مردم در مناطق محروم بیشتر شود تا شاهد رشد و بالندگی روز افزون در این مناطق باشیم.

نماینده ولی‎فقیه در استان قزوین نیت انجام کارها و خدمات ارائه شده به جامعه را بسیار مهم دانست و گفت: طبق آموزه‌های دینی و قرآنی ما، خدمتی ارزشمند و مورد قبول درگاه باری‌تعالی است که برای رضای خدا انجام شود.

امام‌جمعه قزوین بر رعایت دقیق استانداردها در ساخت و سازهای شهری و روستایی تأکید و خاطرنشان کرد: مسئولان برای رضای خدا کارها را به دقت و با استاندارد تعریف شده انجام دهند و در این مسیر نباید برای دلخوشی یک نفر، استانداردها نادیده گرفته شود.

وی اضافه کرد: اگر کارها و خدمات عمران و آبادانی را با استانداردهای تعریف شده انجام دهیم، یقیناً سال‌ها اثر آن باقی خواهد ماند و همین امر ثواب اخروی را برای ما به همراه خواهد داشت.

آیت‌الله عابدینی مسئله نفوذ و سفارش را یکی از آفت‌های جدی جامعه‌ بر شمرد و تأکید کرد: مسئولان باید بر اساس رضای خدا، مصالح مردم و قوانین و مقررات به رسالت‌های ذاتی خود پرداخته و نفوذها و سفارش‌ها باعث نادیده گرفتن قوانین نشود.
انتهای پیام/7003

منبع: پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان