۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین دندانپزشک قلابي در قزوين دستگير شد
کد خبر: ۲۱۵۹۳۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۷/۱۸ ساعت: ۱۶:۳۹ ↗ لینک کوتاه

رئيس پليس آگاهي استان:

دندانپزشک قلابي در قزوين دستگير شد

رئيس پليس آگاهي استان از فعاليت غير مجاز يک مطب دندانپزشکي و دستگيري يک نفر در اين رابطه خير داد.

دندانپزشک قلابي در قزوين دستگير شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، سرهنگ آرش مرادي،رئیس پلیس آگاهی استان قزوین ظهر امروز( یکشنبه) در جلسه این سازمان اظهار کرد: در پي شکايت چند شهروند در خصوص نحوه ارائه خدمات يک مطب دندانپزشکي و همچنين کسب خبر از منابع مردمي مبني بر فعاليت غير مجاز يک دندانپزشک در قزوين بررسي موضوع در دستور کار ،کارآگاهان پليس آگاهي استان قرار گرفت.

اين مقام انتظامي ادامه داد: با انجام کار اطلاعاتي ماموران ، مطب مورد نظر شناسايي  و با بررسي و با استعلام از مبادي ذيربط مشخص شد دندانپزشک بدون داشتن مجوز ، خدمات دندانپزشکي براي مشتريان ارائه ، که اين دندانپزشک در يک اقدام غافلگيرانه دستگير و به پليس آگاهي منتقل شد.

رئيس پليس آگاهي استان افزود : اين دندانپزشک قلابي که داراي سابقه محکوميت در اين رابطه بوده و با قصد کلاهبراري از شهروندان مطب دندانپزشکي داير و فعاليت مي کرد ، در بازجويي ماموران به اتهام معنونه اعتراف و با معرفي به مراجع قضائي با صدور قرار مناسب روانه زندان شد.

مرادي در پايان ضمن تشکر ازهمکاري شهروندان با پليس خاطر نشان کرد: امنيت درجامعه حاصل مشارکت آحاد جامعه است و از شهروندان درخواست داريم هر گونه موارد مشکوک را با تلفن 110 با پليس در ميان بگذارند.
انتهای پیام/3009

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان