۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین طرح نذر خون در روزهای تاسوعا و عاشورا در استان اجرا می‌شود
کد خبر: ۲۱۵۹۱۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۷/۱۸ ساعت: ۸:۲۵ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل انتقال خون قزوین:

طرح نذر خون در روزهای تاسوعا و عاشورا در استان اجرا می‌شود

مدیرکل انتقال خون قزوین گفت:طرح نذر خون همزمان با سراسر کشور و طبق سال‌های گذشته در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در استان قزوین برگزار می‌شود.

طرح نذر خون در روزهای تاسوعا و عاشورا در استان اجرا می‌شود
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ، محمدحسین برادران، مدیرکل انتقال خون قزوین با اشاره به برگزاری طرح نذر خون در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار داشت: در ایام ماه محرم مراکز انتقال خون قزوین آمادگی لازم را برای دریافت خون از اهداکنندگان دارند، لذا از مردم شریف استان تقاضا داریم تا برای تامین نیاز سازمان انتقال خون نسبت به اهدای خون در ساعات تعیین شده اقدام کنند.

وی گفت: طرح نذر خون همزمان با سراسر کشور و طبق سال‌های گذشته در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در استان قزوین برگزار می‌شود.
برادران افزود: در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی اداره کل انتقال خون قزوین و پایگاه تاکستان به‌صورت صبح و ظهر آماده خدمت‌رسانی به شهروندان هستند.

این مسئول در ادامه گفت: مرکز پذیرش اهدای خون در شهر قزوین در روز تاسوعای حسینی از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ نیمه شب و برای روز عاشورا از ۸ صبح تا ۲۰ شب فعال است.

مدیرکل انتقال خون قزوین ابراز کرد: در شهرستان تاکستان نیز برای روز تاسوعا از ۸ صبح تا ۱۶ و برای روز عاشورا از ۸ تا ۱۵ ادامه دارد.
انتهای پیام/3009

منبع: شاخص نیوز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان