۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین ارتباط پنهانی زن شوهردار عامل جنایت شد
کد خبر: ۲۱۵۹۰۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۷/۱۷ ساعت: ۱۲:۲۲ ↗ لینک کوتاه

حوادث در قزوین؛

ارتباط پنهانی زن شوهردار عامل جنایت شد

زنی به دلیل رابطه پنهایی با خواستگار سابق خود، شوهرش را با همدستی وی به قتل رساند.

ارتباط پنهانی زن شوهردار عامل جنایت شد
به پگزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ؛ ارتباط نامشروع زن شوهردار با مرد جوان، زمینه‌ساز ارتکاب جنایت هولناک قتل همسرش شد.
این پرونده هنگامی گشوده شد که هفتم تیرماه سال93، مرد جوانی به نام «ستار» قربانی جنایتی شبانه شد. عاملان این جنایت پس‌ از قتل مرد جوان، جسدش را به بیابان‌های اطراف آزادراه کرج–قزوین برده و همان‌جا جنازه را با خودروی مقتول به آتش کشیدند.
جسد مرد جوان دو روز بعد پیدا شد و به‌ دنبال آن، کارآگاهان جنایی پلیس به محل حادثه رفتند. در بررسی‌ها مشخص شد مردی جوان قبل‌ از سوزانده‌شدن با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده است.
با توجه به اینکه هیچ سرنخی برای شناسایی هویت مقتول نبود، کارآگاهان جنایی به سراغ پرونده‌های افرادی رفتند که طی روزهای گذشته ناپدید شده بودند؛ بدین‌ترتیب پس‌ از تطبیق مشخصات این افراد جسد ستار شناسایی شد، چراکه هشتم تیر پدرش به کلانتری رفته و ناپدیدشدن مرموز پسرش را اعلام کرده بود.
در ادامه بررسی‌ها کارآگاهان که به «شیما» -همسر قربانی– مشکوک شده بودند در تحقیقات نامحسوس پی بردند او با مرد جوان غریبه‌ای رابطه دارد؛ بنابراین شیما بازداشت شد و سرانجام به قتل شوهرش با همدستی خواستگار سابقش اعتراف کرد.
با اعتراف‌های زن جوان، همدستش امیر نیز بازداشت شد و به قتل اعتراف کرد. او که خواستگار سابق شیما بود مدعی شد چند ماه قبل، زن موردعلاقه‌اش را در یک میهمانی دیده و ارتباط پنهانی‌شان آغاز شده بود.
وی گفت: پس‌ از طراحی نقشه قتل شوهر شیما، شب حادثه او کلید خانه را به من داد و نیمه‌شب وارد خانه آنها شدم و ستار را در رختخواب کشتم. بعد از آن جسد را داخل فرشی پیچیده و درون خودروی مقتول گذاشتم سپس خودرو و جسد را به اتوبان کرج–قزوین منتقل کردم و به آتش کشیدم.
به‌دنبال اعترافات دو متهم پرونده، به‌ دلیل‌ اینکه زن جوان در قتل نقش نداشت با قرار وثیقه آزاد شد، اما کیفرخواست مرد جنایتکار به اتهام قتل عمد، از سوی بازپرس جنایی تهران صادر شد و به‌زودی رسیدگی به اتهام متهمان در دادگاه کیفری آغاز می‌شود.
در کیفرخواست صادره از سوی بازپرس جنایی تهران که به تایید دادستان نیز رسیده، برای دو متهم پرونده این جنایت هولناک، تقاضای قصاص و مرگ شده است. با این کیفر خواست متهمان در یک قدمی طناب دار قرار گرفته اند.
انتهای پیام/2002

منبع: فروردین امروز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان