۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین مردم خواهان عزل نجومی‌بگیران هستند نه جابجایی مدیران متخلف
کد خبر: ۲۱۵۸۷۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۷/۱۷ ساعت: ۹:۳۱ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه شهر الوند:

مردم خواهان عزل نجومی‌بگیران هستند نه جابجایی مدیران متخلف

امام جمعه شهر الوند با بیان اینکه رضای خداوند در برخورد با تضییع کنندگان حقوق ملت است، اظهار داشت: مردم خواهان برخورد قاطعانه و عزل مدیران متخلف نجومی بگیرهستند نه جابجایی آنها.

مردم خواهان عزل نجومی‌بگیران هستند نه جابجایی مدیران متخلف
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ، حجت‌الاسلام علی طهماسبی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه شهر الوند ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) گفت: استکبار جهانی و نظام سلطه مصداق عینی یزید زمان هستند که نباید در برابر آنان سر تعظیم فرود آورد.

طهماسبی افزود: مردم آزاده دنیا باید همانند جمهوری اسلامی ایران در برابر نظام سلطه ایستاده و با آنان مقابله کنند.

وی با اشاره به لزوم افزایش توان بازدارندگی و آمادگی دفاعی کشور عنوان کرد: ما کشوری جنگ‌طلب و کشورگشا نیستیم، اما برای دفاع از خود باید به سلاح‌های مدرن و متعدد نیاز داریم.

امام جمعه الوند در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: رضای خداوند در برخورد با دریافت‌ کنندگان حقوق‌های نامتعارف و نجومی است و قوای سه گانه باید برای آرام شدن دل‌های مردم با این افراد برخورد کنند.

این مسئول ادامه داد: در زمانی که برخی با حقوق‌های ۴۰۰هزارتومانی زندگی می‌کنند برخی ۲۵۰ میلیون حقوق دریافت کرده و خود را ذخیره انقلاب می‌دانند.

طهماسبی تصریح کرد: ملت ایران در طول دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از هیچ اقدامی حتی تقدیم فرزندان خود کوتاهی نکرده و سخت ترین شرایط اقتصادی را تحمل کردند، اما حالا نوبت مسئولان است که برای رضای خداوند در برابر نجومی‌بگیران ایستاده و از این مدیران متخلف و متقلب بگذرند.

خطیب جمعه شهر الوند با بیان اینکه رضای خداوند در برخورد با تضییع کنندگان حقوق ملت است، اظهار داشت: مردم خواهان برخورد قاطعانه و عزل مدیران متخلف نجومی بگیرهستند نه جابجایی آنها.

وی اضافه کرد: دستگاه قضایی، سازمان‌های نظارتی، امنیتی و اطلاعاتی باید با مدیران متخلف و نجومی‌بگیر برخود کرده و پول مردم را به بیت‌المال برگردانند تا مردم از جمهوری اسلامی رضایت قلبی داشته باشند.

وی در ادامه سخنان خود حمایت جمهوری‌خواهان از هیلاری کلینتون را موجب شکاف در بین هیأت حاکمه آمریکا دانست و بیان داشت: با مقاومت و ایستادگی همانگونه که شرق فروپاشید، پرچم آمریکا نیز به زیر کشیده خواهد شد.

عضو شورای اداری شهرستان البرز ضمن تبریک هفته ناجا، وجود امنیت در کشور را بسیار با اهمیت دانست و ادامه داد: اگر امنیت نباشد ثروتمندان هم نمی‌توانند از ثروت و دارایی‌های خود استفاده کنند و به همین دلیل همه باید نیروی انتظامی را در تأمین امنیت داخلی یاری کنند.

این مسئول عنوان کرد: باید از سیستم قضایی کشور که همواره از نیروی انتظامی حمایت می‌کند، تقدیر کرد، زیرا در سایه فقه اسلامی است که بازدارندگی و اصلاح ایجاد می‌شود.

طهماسبی وجود آمار را یکی از ضروریات توسعه و پیشرفت کشور دانست و گفت: بدون آمار صحیح نمی‌توان برای کشور برنامه‌ریزی کرد.

وی یادآور شد: استقبال مردم استان قزوین از آمارگیری اینترنتی کم بوده و با توجه به تأکیدات رهبر انقلاب در موضوع آمارگیری نباید به این موضوع مهم کم توجهی شود.

طهماسبی افزود: ملت ایران همواره با فرهنگ و پیشرو بوده‌اند و با ارائه آمار دقیق و اطلاعات درست خود همچنان خادمان خود را در اداره امور کشور یاری خواهند کرد.

انتهای پیام/2002
منبع: ندای البرز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان