۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین حذف گزینه بیکاری در سرشماری جدید و بازداشت مسئول هتاک به ائمه اطهار و روحانیت
کد خبر: ۲۱۵۸۷۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۷/۱۷ ساعت: ۹:۲۵ ↗ لینک کوتاه

گنجینه‌ای از داغ‌ترین اخبار استان در هفته‌ای که گذشت؛

حذف گزینه بیکاری در سرشماری جدید و بازداشت مسئول هتاک به ائمه اطهار و روحانیت

هفته گذشته استان قزوین دستخوش وقایع و اتفاقاتی قابل تامل بوده که به اختصار در گنجینه داغ‌ترین اخبار این هفته استان گردآوری شده است.

حذف گزینه بیکاری در سرشماری جدید و بازداشت مسئول هتاک به ائمه اطهار و روحانیت
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، گنجینه صبح قزوین ، مجموعه ای از اخبار هفته گذشته پایگاه خبری-تحلیلی صبح قزوین است که هر هفته روزهای شنبه تقدیم حضور می‌گردد.
با کلیک بر روی تیتر اخبار میتوانید خبر کامل را مطالعه کنید


حفظ حرمت روز عاشورا از وظایف جدی همه شیعیان/ ترویج قمه‌زنی برای دوری از وحدت و به انزواکشاندن جهان اسلام صورت می‌گیرد

امام‌جمعه قزوین گفت: امروز شاهدیم برخی از رفتارهای سخیف و دور از شأن مراسمات عزاداری امام حسین (ع)، نظیر قمه‌زنی برای دوری از وحدت و به انزوا کشاندن جهان اسلام و شیعیان انجام می‌شود.


همایش جهانی شیرخوارگان حسینی در قزوین

مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) در امامزاده ها و مساجد استان قزوین برگزار شد


کاهش 26 درصدی جرائم در استان/ "نزاع و درگیری" بیشترین آمار را در پرونده‌های قضایی دارد

فرمانده انتظامی استان قزوین عنوان کرد: در سال گذشته 15 تا 17 درصد کاهش جرایم را در استان داشتیم و تا به امروز این موضوع به 26 درصد کاهش یافته است و همه دستگاه‌ها باید در زمینه امنیت همگانی تلاش کنند.


مدیران و مسئولان فعال در اجرای نمایش "فصل شیدایی" تجلیل شدند

در مراسمی با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه قزوین مدیران و مسئولان فعال در اجرای نمایش فصل شیدایی تجلیل شدند.


مدیران مجرم در دریافت‌های نجومی باید به اشد مجازات برسند/ دریافت حقوق‌های زیر خط فقر شایسته کشور ما نیست

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس بیان کرد: باید تدابیری درنظر گرفته شده است تا با حقوق‌های بالا و نامتعارف برخورد شود؛ بسیاری از افراد هم اکنون حقوق‌های زیر خط فقر دریافت می‌کنند و این موضوع شایسته کشور ما نیست.


باید حماسه آفرینی معنوی، عرفانی و اجتماعی در واقعه عاشورا به مردم منتقل شود

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه در واقعه عاشورا نوعی حماسه آفرینی معنوی، عرفانی و اجتماعی وجود دارد، تصریح کرد: باید در این حماسه آفرینی سهم جدی داشته باشیم و این معنا را در ایام محرم و پیاده‌روی اربعین به مردم منتقل کنیم.


تجمع بزرگ عزاداران قزوینی در تاسوعای حسینی برگزار می‌شود/ اعزام 950 مبلغ به نقاط مختلف استان

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان از برگزاری تجمع عزاداران حسینی برای هشتمین سال متوالی، روز تاسوعا در خیابان شهدای قزوین خبر داد.


مسئول هتاک به ائمه اطهار(ع) و روحانیت در قزوین بازداشت شد

با پیگیری‌های پایگاه تحلیلی خبری صبح قزوین یکی از مسئولان توهین کننده به ائمه اطهار(ع) و روحانیت در قزوین بازداشت شد.


برنامه‌های صداوسیمای مرکز قزوین در ایام محرم اعلام شد

برنامه‌ریزی صداوسیمای مرکز قزوین برای انعکاس عزاداری‌های حسینی در دهه اول محرم اعلام شد.


2.5 میلیون زن سرپرست خانوار در کشور وجود دارد

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه بیش از 2.5 میلیون زن سرپرست خانوار در کشور وجود دارد، گفت: حدود 70 درصد از زنان سرپرست خانوار، همسرانشان فوت شده و 10 درصد این افراد نیز به دلیل طلاق، زن سرپرست خانوار هستند.


تفاهم‌نامه انتقال آب سد طالقان به قزوین مبادله شد/ عملیات اجرایی این پروژه دی ماه امسال آغاز می‌شود

استاندارقزوین بیان کرد: تفاهم نامه انتقال آب سد طالقان به قزوین بین شرکت آب منطقه ای و بانک پاسارگاد مبادله شد و عملیات اجرایی این پروژه دی ماه امسال آغاز می‌شود.


بیشترین عرضه کالای قاچاق در استان مربوط به لوازم آرایشی بهداشتی است

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین گفت: مبارزه با پدیده قاچاق کالا در دستور کار سازمان صنعت معدن قرار دارد؛ لوازم آرایشی بهداشتی بیشترین کالای قاچاق عرضه شده در سطح استان را شامل می‌شود.


وقتی گزینه بیکاری هم از سرشماری حذف می‌شود!

سخنان حسن روحانی در سفر اخیرش به قزوین و ابراز رضایت وی از شرایط اقتصادی کشور باعث بروز اظهارات متعدد و عموماً انتقادی نسبت به وی شده است.


اعلام آمادگی شهرداری الوند برای خرید کارخانه پوشینه‌باف/ اقدام جدی برای ایجاد تصفیه‌خانه نصرت‎آباد صورت نگرفته است

شهردار الوند از آمادگی این شهرداری برای خرید کارخانه پوشینه‌باف خبر داد و عنوان کرد: بحث فاضلاب شهری در نصرت آباد از معضلاتی است که تا به امروز برای رفع آن قدم مثبتی برداشته نشده است.


330 دانش‌آموز قزوینی به اردوی راهیان نور اعزام شدند

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: اولین کاروان راهیان نور دانش‌آموزی با شرکت 330 نفر از دانش‌آموزان و فرهنگیان ناحیه یک آموزش و پرورش استان به مناطق جنوبی کشور اعزام شدند.


با قمه‌زنی و حمل علم در ایام محرم برخورد می‌شود

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: با توجه به فرارسیدن ماه محرم و ایام عزاداری، اقدامات نامتعارفی همچون قمه‌زنی، حمل علم و کتل‌های غیرمتعارف روی می‌دهد که با این امور برخورد می‌کنیم.


مانتوهای جلوباز و ساپورت‌های رنگارنگ/ رنگ باختن عفاف در سایه سکوت متولیان فرهنگی

در سال‌های اخیر وضعیت بدپوششی به حدی رسیده است که مصداق بارز هنجارشکنی اجتماعی محسوب می‌شود و مانتوهای جلو باز و بعضا پشت نویسی شده، ساپورت‌های رنگارنگ و شال‌های آویزان، بدحجابی را به بی حجابی مبدل کرده است.


اخراج ایرانیان از صنعت نفت کشور/ IPC استقلال ایران را به یغما می‌برد

اخراج نخبگان دانشکده نفت اولین پیامد IPC است، طرحی که از سوی دولت محرمانه اعلام شد؛ در صورتی که محرمانه اعلام کردن طرحی که بناست به طور مسقیم در حال و آینده اقتصاد کشور تاثیرات آشکاری داشته باشد برخلاف روح قانون اساسی و شرع اسلام است.


با تولیدکنندگان و استفاده‌کنندگان مانتوهای باز و شلوارهای پاره شدیدا برخورد می‌شود

دادستان قزوین بیان کرد: تولیدکنندگان و فروشندگانی که براساس الگوهای غربی عمل کرده و باعث بی حیایی و بی حجابی در جامعه می‌شوند باید در انتظار برخورد بدون اغماض دستگاه قضایی باشند.


کاتولیک‌تر از پاپ بودن مخالفان برگزاری کنسرت/ دولت در برجام و FATF دستاوردهای قابل قبولی داشته است!

علی مطهری در قزوین مدعی شد که قرارداد های نفتی بدون مشکل است و fatf جای نگرانی ندارد و تنها در زمینه نوع نگاه به تشخیص تروریسم با غرب اختلاف نظر دارم و برای حضور در بانک‌های بین‌المللی به fatf نیازمندیم.


مسئولان کشور نباید مرعوب دشمن شوند/ قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا در حوزه اشتغال‌زایی قدم‌های مثبتی برداشته است

سردار آبنوش با اشاره به اینکه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا در حوزه اشتغال‌زایی قدم‌های مثبتی برداشته است، بیان کرد: مسئولین و مدیران اجرایی باید گوش به فرمان امام خامنه‌ای باشند و در مذاکرات به وعده و وعیدهای غربی‌ها خوشبین نباشند.


محرمانه بودن IPC و تلاش برای دورزدن مجلس چه تفسیری دارد/ آیا در قرارداد جدید نفتی هم باید کلاه بزرگی مثل قضیه کرسنت سر ملت ما برود؟

کارشناس مسائل استراتژیک با بیان اینکه قرارداد کرسنت بزرگترین خسارت در طول 37 سال گذشته است، تاکید کرد: چگونه می‌توان به قراردادی اعتماد کرد که کسانی آن را تنظیم کرده‌اند که امضاکنندگان قرارداد کرسنت هستند؟


انتهای پیام/9003
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان