۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین نَبرد با تاراج ارزش‌های دینی در شبکه‌های اجتماعی ضروری است
کد خبر: ۲۱۵۸۷۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۷/۱۵ ساعت: ۱۶:۱۳ ↗ لینک کوتاه

دادستان قزوین:

نَبرد با تاراج ارزش‌های دینی در شبکه‌های اجتماعی ضروری است

دادستان قزوین عنوان کرد: امروز با وجود مشکلاتی که در فضای مجازی ایجاد شده است برای دفاع و جلوگیری از به تاراج بردن ارزش‌های دینی و اسلامی باید با قدرت نبرد کنیم، تا زمینه غلبه دشمن بر ما کاهش یابد.

نَبرد با تاراج ارزش‌های دینی در شبکه‌های اجتماعی ضروری است
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی، دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین پیش از ظهر امروز (پنجشنبه) در سالن اجتماعات دادگستری کل استان قزوین اظهار کرد: نیروی انتظامی کشور نشان از توفیق و پیشرفت همه جانبه و رضایت بخش دارد که در سطح استان ما نیز این عملکرد مناسب به خوبی قابل مشاهده است. 
وی در ادامه بیان کرد: استان قزوین با تلاش خود شاهد ارتقا و پیشرفت مسائل امنیتی است، اما هنوز به هدف خود به صورت کامل نرسیده‌ایم و این عملکرد مطلوب خوب است اما نباید متوقف شود.
صادقی نیارکی اذعان کرد: مجموعه نیروی انتظامی امروز فرصت خوبی بدون هیچ مشکلی در اختیار ما گذاشته و فعال است، ما باید نیروی انتظامی را حمایت کنیم و به قواعد قانونی نیروی انتظامی احترام گذاشته و به ارتقای آن کمک کنیم.
وی در پایان اظهار کرد: موضوع اجرای احکام و اهمیت برکسی پوشیده نیست، امروز با وجود مشکلاتی که در فضای مجازی ایجاد شده است برای دفاع و جلوگیری از به تاراج بردن ارزش‌های دینی و اسلامی باید با قدرت نبرد کنیم تا زمینه غلبه دشمن بر ما کاهش یابد.

استان قزوین با تلاش خود شاهد ارتقا و پیشرفت مسائل امنیتی است
در ادامه این جلسه جمال انصاری، مدیرکل دادگستری استان قزوین  اظهار کرد: تلاش و فعالیت نیروی انتظامی برای استان قزوین موجب امنیت نسبی و ارتقای سطح استان و کاهش تدریجی جرایم است، نفس این اقدام و تدابیر لازم عاملی ایجاد منافع مستقیم و غیرمستقیم برای مردم است.
وی در ادامه بیان کرد: مفهوم امنیت باید در سطح استان گنجانده شود و برای ارتقای آن باید تلاش کرد؛ عموم جامعه نسبت به وجود امنیت در کشور دید روشنی دارند و برای حفظ آن باید قدم‌های محکمی برداشت.
این مسئول اذعان کرد: شاخصه‌های استان در مسیر توسعه با وجود فراز و نشیب‌ها اقتضاعات مخصوص به خود را دارد و اقتضاعات مشترک ما با تمسک به قوانین و آنچه نیازمند جامعه و مردم است، با همکاری و هماهنگی دستگاه‌های مختلف اجرا می‌شود.
وی در ادامه افزود: اقتدار پلیس حرکت در مسیر قانون است، برای تقویت این اقتدار حاکمیت محور، ما نیازمند فراهم شدن زمینه و امکانات لازم هستیم.
انصاری خاطر نشان کرد: مخدوش شدن امور امنیتی قابل رصد است، اگر رصد نشود با مشکلات جبران ناپذیری رو برو می‌شود، ما با توجه به شرایط موجود باید برنامه ریزی لازم را در این زمینه داشته باشیم.
وی بیان کرد: اقتدار قانونی مهم و نیازمند دید انقلابی، دینی و ارزشی است، با تشویق و تنبیه می‌توان سازماندهی خوبی را در سطح استان داشته باشیم.
رئیس کل دادگستری استان قزوین در پایان خاطر نشان کرد: هم اکنون سازماندهی دستگاه‌های حاکمیت محور به خوبی اتفاق افتاده است و باید از درز امنیتی آن جلوگیری کرد، گسترش و مطلوبیت این مسئله نیاز به عزم قوی برای ارتقای سطح امور زندگی مردم دارد.
انتهای پیام/3008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان