۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین امنیت پایدار در گرو مشارکت مردمی است
کد خبر: ۲۱۵۸۶۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۷/۱۵ ساعت: ۱۲:۳۳ ↗ لینک کوتاه

معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی قزوین:

امنیت پایدار در گرو مشارکت مردمی است

معاون هماهنگ کننده فرماندهی نیروی انتظامی استان قزوین گفت: پلیس حافظ امنیت اجتماعی است و چنانچه هر کدام از مردم وظایف خود را به خوبی انجام دهند امنیت پایداری در جامعه حاصل می شود.

 امنیت پایدار در گرو مشارکت مردمی است
رضا فاضل‌نیا، معاون هماهنگ کننده فرماندهی نیروی انتظامی استان قزوین در گفت‌و گو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با اشاره به شعار هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: شعار "همه با هم برای امنیت و آرامش" به مناسبت هفته ناجا انتخاب و در این هفته بیش از 70 برنامه در سطح استان و شهرستان‌ها اجرا شد.
وی گفت: تامین امنیت در جامعه فقط وظیفه نهادهای امنیتی و انضباطی نیست و همه‌ دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌ها با مشارکت مردم باید برای امنیت مطلوب تلاش کنند.
معاون هماهنگ کننده فرماندهی نیروی انتظامی استان با بیان اینکه امنیت اجتماعی به وسیله مردم و برای مردم برقرار می‌شود، تصریح کرد: اعتماد بین مردم و مسئولین برای نظم و انسجام اجتماعی وهمچنین پیشگیری از وقوع جرائم ضروری است.
فاضل نیا در ادامه با بیان اینکه پلیس نقش به سزایی در ایجاد فضای آرامش جامعه دارد، بیان کردکرد: اساس مشارکت در برقراری امنیت یکی از مصادیق مشارکت در توسعه ملی است لذا همه دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی و آموزشی به ویژه رسانه‌ها و آموزش و پرورش در این امر نهادهای انتظامی را یاری کنند.
وی افزود: پلیس حافظ امنیت اجتماعی است و چنانچه هر کدام از مردم وظایف خود را به خوبی انجام دهند امنیت پایداری در جامعه حاصل می‌شود.
این مسئول با بیان اینکه با اهتمام مسئولین نیروی انتظامی و مشارکت مردم امنیت لازم در جامعه برقرار شده است، عنوان کرد: این مشارکت و همکاری مردم در کشف و پیشگیری از جرائم یاری کننده است.
معاون هماهنگ کننده فرماندهی نیروی انتظامی استان ابراز کرد: جمهوری اسلامی ایران برخلاف بسیاری از کشورها که برنامه ریزی تهدید محور، جامعه محور است و در جهت آموزش و تعامل و همیاری با پلیس برنامه ریزی می‌کند.
فاضل نیا در پایان یادآور شد: نیروی انتظامی از اصحاب تمامی اصحاب رسانه به ویژه صداو سیما خواهشمند است در این جهت با ما همکاری داشته باشند.
انتهای پیام/3008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان