۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین انهدام دو لابراتور مواد روانگردان شیشه در شهرستان آبیک
کد خبر: ۲۱۵۸۳۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۷/۱۵ ساعت: ۱۰:۱ ↗ لینک کوتاه

فرمانده انتظامی آبیک خبر داد:

انهدام دو لابراتور مواد روانگردان شیشه در شهرستان آبیک

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آبیک از انهدام دو لابراتور مواد روانگردان شیشه در این شهرستان خبر داد و گفت: امسال با تلاش‌های نیروی انتظامی شاهد افزایش ۱۲۰ درصدی دستگیری فروشندگان مواد مخدر هستیم.

انهدام دو لابراتور مواد روانگردان شیشه در شهرستان آبیک
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ، سرهنگ علی چگینی، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آبیک، با اشاره به افزایش پایداری امنیت در شهرستان آبیک، اظهار کرد: طی یک سال گذشته شاهد ۲۰ درصد افزایش خدمات انتظامی بودیم.
وی افزود: کاهش ۱۱ درصدی سرقت، کاهش ۲۸ درصدی تصادفات درون شهری و کاهش ۳۷ درصدی تصادفات برون شهری حاصل زحمات یک‌ساله نیروی انتظامی در شهرستان آبیک بوده است.
چگینی باذعان کرد: موتورسیکلت را نباید در اختیار افراد کم سن و سال قرار دهند که علاوه بر اینکه گواهی‌نامه ندارند و ایجاد مزاحمت نیز می‌کنند.
این مسئول ادامه داد: موتورسواران با وسایل نقلیه ناامن خود نقش مهمی در افزایش آمار مرگ و میر در تصادفات این شهرستان دارند؛ بسیاری از موتور سواران بدون داشتن گواهینامه، کلاه ایمنی، بیمه و چراغ از این وسیله پر خطر استفاده می‌کنند که در تصادفات صدمات جبران ناپذیری به خود و خانواده‌شان می‌رسد.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آبیک، تأکید داشت: ایران در بین کشورهای جهان امنیت زیادی دارد و در شرایطی که کشورهای همجوار امنیتی وجود ندارد، در ایران امنیت موج می‌زند. وجود امنیت باعث افزایش ورود سرمایه‌گذاری خارجی می‌شود.
وی از اجرای طرح امنیت اجتماعی د شهرستان آبیک خبر داد و گفت: با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان آبیک علاوه بر اینکه تعدادی از خرده فروشان و قاچاقچیان مواد مخدر دستگیر شدند؛ در یک سال اخیر دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر در شهرستان آبیک ۱۲۰ درصد و میزان کشفیات مواد مخدر ۳۰ درصد افزایش داشته است.
چگینی با اشاره به اینکه دستگیری معتادین متجاهر نیز در دستور کار نیروی انتظامی شهرستان آبیک قرار دارد، اظهار کرد: نیروی انتظامی این شهرستان معتادان متجاهر به کمپ‌های ترک اعتیاد معرفی می‌کنند؛ اما برای ادامه کار نیازمند مساعدت شهرداری و اداره بهزیستی جهت ارائه خدمات مناسب ضروری است.

اختلافات خانوادگی و ملکی جزو بیشترین پرونده‌های انتظامی در شهرستان آبیک
این کارشناس انتظامی با بیان اینکه در زمینه پیشگیری از وقوع جرم ۲۰ اداره و ارگان مسئول هستند و وظایف خود را باید طبق قانون کامل انجام دهند، تصریح کرد: با ورود ۲۰ اداره می‌توان شاهد حرکات بسیار خوبی در زمینه پیشگیری از وقوع جرم و اعتیاد در شهرستان آبیک شاهد باشیم.
وی با تأکید بر اینکه امنیت در شهرستان آبیک بسیار خوب است، عنوان کرد: با تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای انتظامی در شهرستان آبیک شاهد کاهش نزاع خیابانی و گروهی هستیم.
چگینی مطرح کرد: در بحث امنیت اخلاقی، جدیدا با برگزاری جلسات ستاد امر به معروف و نهی از منکر ورود خوبی داشته‌ایم که با حضور آرمان به معروف امیدواریم شاهد کاهش معضلات اجتماعی و فرهنگسازی در این زمینه‌ها باشیم.
وی با بیان اینکه پلیس افتخاری طی دستورالعملی توسط معاون انسانی جذب می‌شوند که در دو سطح مشغول به فعالیت هستند، گفت: پلیس افتخاری پا به پای نیروهای انتظامی در ایجاد امنیت در شهرستان تلاش می‌کنند که از زحمات آن‌ها در هفته نیروی انتظامی تقدیر صورت گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان آبیک، اذعان داشت: اختلافات خانوادگی و ملکی از جمله بیشترین پرونده‌های انتظامی در شهرستان آبیک بوده است.
این مسؤول با اشاره به اهداف نیروی انتظامی در ادامه راه، اظهار داشت: مبارزه با فروشندگان مواد مخدر، کاهش سرقت، مبارزه با ارازل و اوباش جهت ایجاد امنیت بیشتر و پایدار در شهرستان آبیک از جمله اولویت‌های نیروی انتظامی است.
وی بیان داشت: نقش و جایگاه خبرنگاران در جایگاه انتظامی بنا به اعتقاد در عصر حاضر در کمک به پلیس مجموعه رسانه‌ها حلقه واسطه ارتباط پلیس با مردم است و می‌توانند خواسته‌های مردم را به پلیس انتقال دهند و بالعکس و از گسترش شکاف بین مردم و نیروی انتظامی جلوگیری می‌کند.
چگینی در پایان تصریح کرد: نقش خبرنگاران به عنوان یک ناظر بر عملکرد پلیس است و رابطه بین مردم و پلیس را تنظیم می‌کند و در راستای فرهنگ‌سازی در راستای خدمات انتظامی و ترافیکی، خبرنگار جز کارمندان آزاد و مستقل هستند و می‌توانند جامعه ای با امنیت و آرامش داشته باشیم.
در پایان نشست از خبرنگاران شهرستان آبیک تجلیل شد.
انتهای پیام/3009
منبع: نگاه آبیک

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان