۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین آغاز سال تحصیلی در دانشگاه‌ شریف به همراه تبلیغ سرکرده منافقین +تصاویر
کد خبر: ۲۱۵۸۲۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۷/۱۴ ساعت: ۱۲:۳۶ ↗ لینک کوتاه

پیشرو شدن دانشگاه‌های صنعتی در حمایت از فتنه و نفاق؛

آغاز سال تحصیلی در دانشگاه‌ شریف به همراه تبلیغ سرکرده منافقین +تصاویر

دانشگاه‌های صنعتی کشور در اقدامی جالب با تبلیغ منافقین و سران فتنه از دانشجویان جدیدالورود استقبال کردند که مشخص نیست با این اوضاع آینده این سال تحصیلی و دانشجویان به چه مسیری گرایش خواهد یافت.

 آغاز سال تحصیلی در دانشگاه‌ شریف به همراه تبلیغ سرکرده منافقین +تصاویر
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ،  در آغاز سال تحصیلی 95 شاهد تحرکات انحرافی در دانشگاه‌های مطرح صنعتی کشور هستیم که بسیار معنادار است.

در همین رابطه دانشگاه شریف در اقدامی عجیب عکس مریم رجوی (سرکرده منافقین) را در ویژه نامه فارغ التحصیلان منتشر کرد! این درحالی است که دانشگاه‌ها در ابتدای سال تحصیلی‌ خود پذیرای دانشجویان جدیدالورود هستند و چنین رویه‌ای ممکن است به تحرکات انحرافی و عادی شدن این موارد در دانشگاه‌ها بیانجامد که زمینه فتنه و آشوب را در فضای علمی کشور فراهم می‌سازد.

 آغاز سال تحصیلی در دانشگاه‌های صنعتی تهران با منافقین و فتنه‌گران یکی شد +تصاویر

این ویژه‌نامه توسط انجمن فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف منتشر شده است که در سال 1370، به کمک مسئولين وقت دانشگاه و با همراهي عده‌اي از فارغ‌التحصيلان به منظور برقراري و تقويت پيوند ميان فارغ التحصيلان با يكديگر از يك طرف و بين فارغ‌التحصيلان و دانشگاه از طرف ديگر پايه گذاري گردید. ساختمان انجمن در زمين اهدايي دانشگاه به مساحت 220 متر مربع جنب ساختمان رستوران مركزي دانشگاه ساخته شده است. بنابراین تمام فعالیت‌های این انجمن تحت نظر مسئولان و در داخل دانشگاه صنعتی شریف انجام می‌شود و مسئولان این دانشگاه باید نسبت به چنین تحرکات انحرافی پاسخگو باشند.

جالب اینجاست که اخیرا در دانشگاه علم و صنعت تهران نیز به همین شیوه با بها دادن به سران فتنه از دانشجویان جدیدالورود استقبال کردند.

 آغاز سال تحصیلی در دانشگاه‌های صنعتی تهران با منافقین و فتنه‌گران یکی شد +تصاویر

اهمال‌کاری مسئولان این دو دانشگاه درحالی است که دانشگاه علم و صنعت و صنعتی شریف از جمله صنعتی‌ترین و مطرح‌ترین دانشگاه‌های کشور هستند و بایستی به طور مناسب در حوزه خاص این دانشگاه‌ها از دانشجویان جدیدالورود استقبال صورت گیرد و آنان را در آینده به سمت حوزه‌هایی که در آن تحصیل می‌کنند، هدایت کنند.

حال باید دید وزیر علوم نسبت به عملکرد مسؤولان دانشگاه علم و صنعت و صنعتی شریف چه موضعی خواهد گرفت و مسؤولان این دانشگاه‌ها چه پاسخی برای تبلیغ سران فتنه و منافقین در دانشگاه خود دارند.
انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان