۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین بیش از ۷ هزار تماس با سامانه ۱۹۷ در ۶ ماهه نخست سال
کد خبر: ۲۱۵۸۲۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۷/۱۴ ساعت: ۱۳:۱۵ ↗ لینک کوتاه

رئيس بازرسي فرماندهي استان خبر داد:

بیش از ۷ هزار تماس با سامانه ۱۹۷ در ۶ ماهه نخست سال

رئيس بازرسي فرماندهي استان خبر داد: در ۶ ماه نخست امسال ۷ هزار و ۸۶۷ تماس تلفني با اين سامانه در استان به ثبت رسيده است.

بیش از ۷ هزار  تماس  با  سامانه ۱۹۷ در ۶ ماهه نخست سال
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، سرهنگ ايمانعلي محمدزاده، رئیس بازرسی فرماندهی استان درحاشيه افتتاح دفتر نظارت همگاني 197 اظهار کرد : دفتر نظارت همگاني ناجا سال 79 در راستاي تحقق رويکرد پليس جامعه محور در مجموعه فرماندهي نيروي انتظامي کشور و به منظور ارتباط سريع و صريح مردم با پليس و تعامل آنان در بيان مشکلات، راه اندازي شد.

اين مقام مسئول ادامه داد : در 6 ماه نخست امسال 7 هزار و 867 تماس تلفني با اين سامانه در استان به ثبت رسيده که 70 درصد آن قابل پيگيري بوده و يک هزار و 100 مراجعه حضوري نيز با فرمانده نيروي انتظامي در اين دفتر به انجام رسيده است.

وي افزود: راه اندازي سامانه 197 در عين حال براي ناجا برکت هاي فراواني را به همراه داشته تا جايي که علاوه بر پيگيري درخواست هاي ارسالي، تمامي پيام ها به صورت روزانه و ماهانه مورد تجزيه و تحليل قرار گرفته و حتي در اختيار فرماندهي استان نيز قرار مي گيرد.

محمد زاده در ادامه با اشاره به ساختمان جديد دفتر نظارت همگاني قزوين، گفت: اين ساختمان با 90 متر مربع زيربنا طي مدت سه ماه و با 950ميليون ريال اعتبار مورد احداث قرار گرفته است.
انتهای پیام/3008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان