۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین مسئول هتاک به ائمه اطهار(ع) و روحانیت در قزوین بازداشت شد
کد خبر: ۲۱۵۸۱۴ نویسنده: شیدا یاوری تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۷/۱۳ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

با پیگیری‌ پایگاه خبری صبح قزوین؛

مسئول هتاک به ائمه اطهار(ع) و روحانیت در قزوین بازداشت شد

با پیگیری‌های پایگاه تحلیلی خبری صبح قزوین یکی از مسئولان توهین کننده به ائمه اطهار(ع) و روحانیت در قزوین بازداشت شد.

مسئول هتاک به ائمه اطهار(ع) و روحانیت در قزوین بازداشت شد
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، طی روزهای گذشته با انتشار پست تلگرامی توهین آمیز یکی از مسئولان خانه صنعت قزوین در یکی از گروه‌های تلگرامی مربوط به مدیران استان، دادستان محترم قزوین این موضوع را مورد پیگیری قرار داد.
یک منبع آگاه از دادستانی قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین درباره این موضوع اظهار کرد: یکی از مسئولان استان قزوین مدتی پیش اقدام به انتشار مطلبی هتاکانه و توهین آمیز نسبت به ائمه اطهار(ع) و روحانیت در یکی از گروه‌های تلگرامی کرده بود که با اقدام به موقع نهادهای انقلابی مورد شناسایی قرار گرفت.
وی در ادامه افزود: با ورود حجت الاسلام صادقی نیارکی دادستان قزوین به این موضوع و پیگیری قانونی انتشار پُست توهین آمیز این مسئول قزوینی، این فرد امروز(سه شنبه) بازداشت شد و هم اکنون در بازداشتگاه به سر می‌برد.
لازم به ذکر است، طی هفته جاری کانال خبری صبح قزوین با انتشار خبر اقدام توهین آمیز این مسئول در استان، هشدارهای لازم را به رواج انتشار پست‌های توهین آمیز نسبت به انقلاب و مبانی دینی در شبکه‌های مجازی و گروه‌های تلگرامی در استان شهیدپرور و دیندار قزوین داده بود که خوشبختانه با اقدام به موقع دادستانی قزوین نسبت به درج این خبر در کانال خبری صبح قزوین این اقدام توهین آمیز مورد پییگیری قرار گرفت و فرد مذکور بازداشت شد.
در پایان پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین از اقدام به موقع دادستان قزوین در پیگیری انتشار این خبر در کانال خبری صبح قزوین و برخورد با هرگونه توهین و انتشار مطالب هتاکانه در شبکه‌های مجازی تقدیر و تشکر می‎کند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان