۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین پشت پرده عدم خروج "غندالی" از صندوق ذخیره فرهنگیان
کد خبر: ۲۱۵۷۹۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۷/۱۳ ساعت: ۱۱:۷ ↗ لینک کوتاه

غندالی برکنار اما تا انتخاب مدیرعامل جدید ماندنی شد؛

پشت پرده عدم خروج "غندالی" از صندوق ذخیره فرهنگیان

برکناری غندالی اکنون قطعی شده است اما علت حضور وی در این سمت در حال حاضر پیگیری امور مربوط به صندوق تا زمان معرفی مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان بوده و با انتصاب مدیرعامل جدید، غندالی از صندوق ذخیره خارج می شود.

پشت پرده عدم خروج "غندالی" از صندوق ذخیره فرهنگیان
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ،در آخرین روزهای شهریور ماه سال جاری خبری مبنی بر برکناری اعضای قبلی صندوق ذخیره فرهنگیان و انتصاب اعضای جدید در برخی از رسانه ها منتشر شد.

 

بر اساس این اخبار اعضای هیأت مدیره صندوق ذخیره فرهنگیان شامل شهاب‌الدین غندالی (مدیر عامل)، روح الله عالمی (رئیس هیأت مدیره)، بهروز امید علی، رحیم اسماعیلی دانا، سید محسن گلدانساز و سید احمد زرهانی بودند و نفر هفتمی در هیأت مدیره صندوق ذخیره فرهنگیان وجود نداشت که همه این افراد برکنار و به جای آنها «هاشمی‌طبا»، «خجسته»، «سحابی»، «شبیری»، «ناصری» و «رضایی» مشغول به فعالیت شده اند.

 

در ادامه این ماجرا، برکناری غندالی از سوی روابط عمومی و خود وی تکذیب شد؛ شهاب الدین غندالی دو روز بعد از انتشار این خبر به خبرنگار دانا گفت: چندین بار این موضوع را تکذیب کرده و در حال حاضر بنده و سایر اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان مشغول به کار هستیم.

 

اما پشت پرده خبر برکناری غندالی چه بود که حتی یکی از نمایندگان مجلس نیز آن را تأیید کرد ولی غندالی، نه تنها برکنار نشد بلکه خبر ادامه فعالیت خود را منتشر کرد.

 

در آخرین جلسه هیئت امنای موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان، برکناری اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان به اتفاق آرا تصویب شده بود؛ هرچند در این جلسه، انقضای مدت عضویت اعضای هیأت مدیره صندوق ذخیره فرهنگیان دلیل برکناری آنها عنوان شده است اما شاید  مشکلات مالی در این صندوق و ورود مجلس به این مشکلات مالی دلیل اصلی برکناری اعضا بوده است.

 

در این جلسه مقرر شده است که آقایان، اسماعیلی دانا، خجسته، فرزانه، عالمی، علیرضا ناصری و هاشمی طبا به عنوان 6 عضو اصلی هیئت مدیره انتخاب شوند که البته انتخاب عضو هفتم به آینده موکول شده است.

 

همچنین در بند 5 از صورت جلسه هیأت امنای موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان آمده است که با توجه به انقضا زمان مسئولیت آقای دکتر غندالی به عنوان مدیرعامل و عدم تمایل وی به استمرار فعالیت در این سمتف هیأت امنا ضمن تشکر از زحمت و تلاش های مفید ایشان، مقرر نمود هیأت مدیره جدید در اسرع وقت نسبت به معرفی مدیر عامل پیشنهادی به ریاست هیأت امنا اقدام نمایند.

 

بر اساس این خبر غندالی در حال حاضر با تغییر هیأت امنا برکنار شده است؛ اما تا زمان معرفی رئیس جدید از سوی هیأت مدیره بر اساس قانون مسئولیت رسیدگی به امور این صندوق را بر عهده دارد.

 

این جلسه با حضور فانی، کرد زنگنه، شبیری، حاجی، اکرمی، بطحایی تشکیل شده است که همین موضوع منتج به انتشار خبر برکناری غندالی شد. هرچند این انتصابات نیز خود پشت پرده هایی داشته به طوری که دو نفر از اعضای بنیاد باران به عضویت صندوق در آمده اند.

 

بر اساس این خبر برکناری غندالی اکنون قطعی شده است اما علت حضور وی در این سمت در حال حاضر پیگیری امور مربوط به صندوق تا زمان معرفی مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان بوده و با انتصاب مدیرعامل جدید، غندالی از صندوق ذخیره خارج می شود.

 

هرچند گمانه زنی هایی در خصوص مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان وجود دارد اما تاکنون خبری رسمی مبنی بر انتخاب مدیرعامل جدید منتشر نشده است.

انتهای پیام/1404

منبع: دانا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان