۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین بیشترین عرضه کالای قاچاق در استان مربوط به لوازم آرایشی بهداشتی است
کد خبر: ۲۱۵۷۸۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۷/۱۳ ساعت: ۹:۱۸ ↗ لینک کوتاه

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین:

بیشترین عرضه کالای قاچاق در استان مربوط به لوازم آرایشی بهداشتی است

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین گفت: مبارزه با پدیده قاچاق کالا در دستور کار سازمان صنعت معدن قرار دارد؛ لوازم آرایشی بهداشتی بیشترین کالای قاچاق عرضه شده در سطح استان را شامل می‌شود.

بیشترین عرضه کالای قاچاق در استان مربوط به لوازم آرایشی بهداشتی است
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ، علی اکبر کبیری معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین در نشست هم اندیشی پلیس با اصناف در سالن اجتماعات اداره کل صنعت و اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع اصناف هر ساله یک روز از هفته نیروی انتظامی به این مسئله اختصاص داده می‌شود که نشان دهنده ارتباط تنگاتنگ این حوزه با نیروی انتظامی است.

وی افزود: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی در جایگاه اصناف، نقش این سازمان را در زمان تحریم و پساتحریم پررنگ و حساس‌تر کرده است.

این مسئول با اشاره به ساماندهی واحدهای بدون پروانه کسب به عنوان یکی از برنامه‌های ششم توسعه ابراز کرد: با همکاری نیروی انتظامی و اماکن طی دو سال گذشته اقدامات خوبی صورت گرفته و هر چه در استان امنیت و نظم بیشتر برقرار باشد سود حاصل آن به اصناف و مردم خواهد رسید.

کبیری با تاکید بر اینکه مبارزه با پدیده قاچاق کالا در دستور کار سازمان صنعت و معدن قرار دارد، گقت: بیشترین کالای قاچاق در سطح استان شامل لوازم آرایشی بهداشتی است.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن تشریح کرد: دشمن اکنون با جنگ نرم و نفوذ در افکار و فرهنگ جامعه، ارزش‌های اسلامی را تحت شعاع قرار داده و با عرضه برخی کالاها غیراسلامی قصد نفوذ به ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی را دارد.

وی در ادامه گفت: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب بر استفاده از کالای داخلی، از اصناف و روسای اتحادیه‌ها خواهشمندم که بر فرهنگ سازی مصرف کالای داخلی توجه ویژه‌ای داشته باشند.

این مسئول بیان کرد: سازمان اصناف در سطح کشور بالغ بر ۲۵۰۰ واحد صنفی و اشتغال برای ۵ میلیون نفر را در سطح خود گنجانده است.

کبیری با تاکید بر سهم قابل مشاهده واحدهای صنفی در اشتغال و تسریع رونق کسب و کار مطرح کرد: اگر به موضوع قاچاق کالا توجه شود می‌تواند گام اساسی جهت اشتغال جوانان باشد.
انتهای پیام/3008
منبع: شاخص نیوز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان