۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین با قمه‌زنی و حمل علم در ایام محرم برخورد می‌شود
کد خبر: ۲۱۵۷۷۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۷/۱۲ ساعت: ۱۴:۴۱ ↗ لینک کوتاه

فرمانده انتظامی قزوین:

با قمه‌زنی و حمل علم در ایام محرم برخورد می‌شود

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: با توجه به فرارسیدن ماه محرم و ایام عزاداری، اقدامات نامتعارفی همچون قمه‌زنی، حمل علم و کتل‌های غیرمتعارف روی می‌دهد که با این امور برخورد می‌کنیم.

با قمه‌زنی و حمل علم در ایام محرم برخورد می‌شود
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، سردار مهدی محمودی،فرمانده انتظامی قزوین در همایش طلایه‌داران تبلیغ که عصر روز گذشته در سالن اجتماعات اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد با اشاره به ارزش و اهمیت ماه محرم اظهار داشت: از هیأت‌های مذهبی انتظار می‌رود که همکاری‌های لازم را با مأموران انتظامی در ماه محرم داشته باشند چراکه این ماه بهترین فرصت برای تبلیغ امور دینی و عزاداری در سوگ سالار شهیدان است.

وی افزود: در ایام ماه محرم اجازه حرکت نامتعارف را به برخی افراد نخواهیم داد و مواردی همچون تأمین امنیت، نظم و بهداشت از موارد اساسی و مهم در این زمینه است.

فرمانده انتظامی استان قزوین اضافه کرد: با توجه به فرارسیدن ماه محرم و ایام عزاداری، اقدامات نامتعارفی همچون قمه‌زنی، حمل علم و کتل‌های غیرمتعارف روی می‌دهد که با این امور برخورد می‌کنیم.

محمودی بیان کرد: از تمام مردم درخواست داریم تا در ایام ماه محرم همکاری لازم را داشته باشند تا عزاداری‌های این ایام به خوبی برگزار شود.
انتهای پیام/ 3009

منبع: فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان