۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین نمایشگاه آثار ابوالفضل دلزنده در نگارخانه مهر افتتاح شد
کد خبر: ۲۱۵۷۷۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۷/۱۲ ساعت: ۱۱:۳۶ ↗ لینک کوتاه

با حضورجمعی از هنرمندان و پیشکسوتان؛

نمایشگاه آثار ابوالفضل دلزنده در نگارخانه مهر افتتاح شد

نمایشگاه آثار ابوالفضل دلزنده با موضوع انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با حضور رییس حوزه هنری قزوین و جمعی از هنرمندان و پیشکسوتان در نگارخانه مهر حوزه هنری قزوین گشایش یافت.

نمایشگاه آثار ابوالفضل دلزنده در نگارخانه مهر افتتاح شد
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، نمایشگاه آثار ابوالفضل دلزنده با موضوع، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با حضور استاد کاظم چلیپا، رییس حوزه هنری قزوین و جمعی از هنرمندان و پیشکسوتان در نگارخانه مهر حوزه هنری قزوین گشایش یافت. 
در این نمایشگاه 40 اثر نفیس(نقاشی، طراحی، پوستر) با هدف بیان ارزش های انقلاب اسلامی، ایثار و شهادت طلبی رزمندگان اسلام و همچنین دغدغه‌های اجتماعی جامعه انقلابی ایران می‌باشد که در سال های دهه 60 خلق شده به معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.

شایان ذکر است؛ ابوالفض دلزنده، از هنرمندان فعال در سه دهه اخیر می باشد که توانسته علاوه بر تربیت شاگردان فراوان و برپایی ده ها نمایشگاه انفرادی در نمایشگاه های گروهی نیز حضور یابد. وی طی سال های حماسه دفاع مقدس و به مناسبت های مختلف ده ها اثر به یادماندنی در بخش؛ پوستر، نقاشی، طراحی، نقاشی دیواری و... خلق کرده که به دلیل استقبال عمومی در گستره کشوری چاپ و پخش شده است.

این نمایشگاه تا 16 مهرماه، همه روزه از ساعت: 9 تا 13 و 16 تا 20 آماده بازدید علاقه مندان می باشد.
انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان