۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین تمام ظرفیت های استان برای برگزاری مسابقات قرآن استفاده شود
کد خبر: ۲۱۵۷۶۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۷/۱۲ ساعت: ۱۱:۷ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین :

تمام ظرفیت های استان برای برگزاری مسابقات قرآن استفاده شود

استاندار قزوین بیان کرد: در سفر ریاست جمهوری به استان قزوین ظرفیت های بسیار خوبی شناسایی شده و تجربیات ارزشمندی به دست دست آمده و لذا تمام ظرفیت های دستگاه‌های اجرایی استان برای برگزاری هرچه بهتر این مسابقات بسیج خواهند شد.

تمام ظرفیت های استان برای برگزاری مسابقات قرآن استفاده شود
به گزارش خبرنگار دانشگاه  صبح قزوین ، فریدون همتی، استاندار قزوین در این دیدار برگزاری مسابقات در فضای دانشگاه‌ها را اقدامی معنوی و مهم دانست و اظهار کرد: خوشبختانه فضای معنوی دانشگاه های ایران، هم در مقایسه با پیش از انقلاب و هم با سایر دانشگاه های دنیا متفاوت است.
وی افزود: این فضای معنوی به برکت انقلاب اسلامی شکل گرفته و باید بطور جدی مساله تدبر در قرآن در دانشگاه های ما بیش از پیش ترویج شود و یکی از راه های آن نیز برپایی چنین مسابقاتی است که می تواند برکات فراوانی نیز داشته باشد.
همتی بیان کرد: با برگزاری این مسابقات در دانشگاه پیام نور علاوه بر ارتقای جایگاه قرآنی دانشگاه، کسب علم و دانش با ایمان، اعتقاد و انس با قرآن نیز تقویت می شود.
استاندار قزوین همچنین ضمن ابراز خرسندی از میزبانی دانشگاه پیام نور استان قزوین در برگزاری بیستمین مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشگاه پیام نور و قول مساعد در جهت حمایت از این مسابقات گفت : در سفر ریاست جمهوری به استان قزوین ظرفیت های بسیار خوبی شناسایی شده و تجربیات ارزشمندی به دست دست آمده و لذا تمام ظرفیت های دستگاه‌های اجرایی استان برای برگزاری هرچه بهتر این مسابقات بسیج خواهند شد.

بیستمین دوره مسابقات سراسری قرآن دانشگاه های پیام نور قرار در استان قزوین برگزار می‌شود


رییس دانشگاه پیام نور استان قزوین نیز در این دیدار ضمن عرض تبریک و  تقدیر از زحمات استاندار قزوین به جهت برنامه ریزی‌های دقیق و منسجم استانداری در استقبال شایسته مردم قزوین در سفر ریاست محترم جمهور و کاروان تدبیر و امید به این استان، از میزبانی دانشگاه پیام نور استان قزوین در برگزاری بیستمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور خبر داد .
مهرنیا گفت : بیستمین دوره مسابقات سراسری قرآن دانشگاه های پیام نور قرار است در استان قزوین برگزار شود اما با توجه به افت و خیزهای دانشجویی و دغدغه ها و محدودیت های مالی این دانشگاه برگزاری آن با تاخیر صورت خواهد پذیرفت .
وی میزبانی چنین مسابقاتی را برند معتبری برای جایگاه دانشگاه دانست و گفت:این مسابقات در صورت تامین اعتبار و رفع موانع در آبان ماه برگزار خواهد شد.
رئیس دانشگاه پیام نور با اشاره به قابلیت ها و شایستگی های مردم و روحیه قرآنی استاندار قزوین اظهار امیدواری کرد با حمایت مسئولان استان، بتوانیم میزبان قطعی و شایسته این دوره از مسابقات باشیم. 
مهرنیا با اشاره به شرکت حدود 360 دانشجوی قرآنی از سراسر کشور در این مسابقات، محل اسکان و فضای برگزاری مسابقات را از مهم ترین نیازهای این دانشگاه در جهت میزبانی مسابقات عنوان کرد و خواستار حمایت استاندار قزوین در این زمینه شد.
دانشگاه پیام نور استان قزوین پیش از این نیز طی 3 دوره میزبان مسابقات سراسری قرآن و عترت داشنجویان سراسر کشور بوده است.
انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان