به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر
صبح قزوین ، غلامرضا حقایقپور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین صبح امروز اظهار کرد: طی سفر ریاست جمهوری به قزوین، مرکز ارتباطات مردمی استان قزوین، از ششم مهر ماه در محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی استان قزوین دایر شد.
وی گفت: در مرکز ارتباطات مردمی استان قزوین، غرفه بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین به دلیل اینکه بیشترین ارتباط را با جامعه هدف داشت، دایر شد.
این مسئول افزود: در این غرفه، معاونان بنیاد مستقر بوده و به درخواستهای جامعه هدف در قالب نامهها و تماسهای تلفنی، رسیدگی کرده و پاسخ دادند.
حقایقپور گفت: در مرکز ارتباطات مردمی، کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین به درخواستهای مردمی، شبانهروزی پاسخ داده و درخواستهای آنها را در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت، ثبت کردند.
این مسئول افزود: از ششم تا نهم مهر ماه کارکنان بنیاد مستقر در مرکز ارتباطات مردمی، به درخواستهای تماسگیرندگان با خطوط 111 پاسخ داده و به مدت دو روز نیز نامههای ارسالی مردم به این مرکز را در سامانه سامد ثبت کردند.
وی گفت: در سامانه سامد، بیش از 78 هزار نفر درخواست مردمی ثبت شد که 957 فقره مربوط به خانوادههای شاهد و ایثارگر میباشد، همچنین از این آمار یکصد و 50 مورد از درخواستها مربوط به سایر دستگاههای اجرایی است که به دستگاههای مربوطه ارجاع داده شده است.
این مسئول افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین یک ماه فرصت دارد تا به 807 درخواست خانوادههای شاهد و ایثارگر، پاسخهای لازم را ارائه بدهد.
حقایقپور در پایان، اشتغال، وام کمبهره، کمک بلاعوض و رسیدگی به درخواستها در دستگاههای اجرایی را از مهمترین درخواستهای خانوادههای شاهد و ایثارگر ذکر کرد.
انتهای پیام/7003
دیدگاه ها