۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین همایش احلی من العسل در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: ۲۱۵۷۳۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۷/۱۱ ساعت: ۱۲:۳۰ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل آموزش و پرورش استان:

همایش احلی من العسل در قزوین برگزار می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: به مناسبت ماه محرم همایش ملی"احلی من العسل" همزمان با سراسر کشور در قزوین برگزار می‌شود.

همایش احلی من العسل در قزوین برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به فرارسیدن ایام محرم و عزاداری حسینی اظهار کرد: برگزاری مراسم‌های مذهبی در مدارس و با حضور دانش‌آموزان، این فرصت را ایجاد می‌کند تا بتوانیم نوجوانان و دانش‌آموزان را با فرهنگ اسلامی آشنا سازیم و در تربیت دینی و اسلامی آنها گام‌های مثمرثمری برداشته شود.
وی افزود: با برگزاری عزاداری منظم و یکنواخت می‌توان فرصتی را برای انعکاس این برنامه‌ها در رسانه فراهم آورد که باید مسئولین در این خصوص مساعدت و کمک نمایند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطرنشان کرد: برگزاری عزاداری به صورت یکنواخت، هماهنگ و جمعی، اثرگذارتر می‌باشد، لذا آموزش و پرورش استان برنامه‌‌های ویژه‌ای از جمله برنامه احلی من العسل را در ایام محرم هر ساله برگزار می‌نماید.
وی تصریح کرد: هدف از برگزاری برنامه احلی من العسل شناخت جوانان با شخصیت حضرت قاسم(ع) است، این همایش همچون سال‌های گذشته در سطح کشور به صورت همزمان برگزار می‌شود که تلاش خواهیم کرد با هماهنگی‌های مسئولان استان قزوین، در این استان نیز برگزار شود.
این مسئول اضافه کرد: توجه به نشاط معنوی و اقامه نماز لازمه تحقق نشاط علمی دانش‌آموزان مدارس است.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان