۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین اینجا محل برگزاری کنسرت اداره ارشاد در شهر مذهبی قم است!+تصاویر
کد خبر: ۲۱۵۷۲۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۷/۱۱ ساعت: ۱۰:۲۱ ↗ لینک کوتاه

اولین کنسرت در تاریخ شهر مقدس قم ؛

اینجا محل برگزاری کنسرت اداره ارشاد در شهر مذهبی قم است!+تصاویر

اولین کنسرت در تاریخ شهر مقدس قم با مجوز رسمی و متولی اداره ارشاد استان قم در محل سالن اصلی این اداره در روزهای قبل برگزار شد!

 اینجا محل برگزاری کنسرت اداره ارشاد در شهر مذهبی قم است!+تصاویر
به گزارش سرویس فرهنگ وهنر  صبح قزوین ، در روزهای قبل خبر از برگزاری یک کنسرت در شهر مقدس قم در رسانه ها منتشر شده که بلافاصله مردم متدین و مذهبی شهر قم به شدت از این اقدام ابراز ناراحتی کردند.
 
این کنسرت در محل سالن اصلی اجتماعات اداره ارشاد کل استان قم برگزار شده که جالب است متولی برگزاری این کنسرت هم اداره ارشاد قم بوده است؟!وجالب تر اینکه مدیر اداره ارشاد استان قم یک طلبه است و از دغدغه های مراجع تقلید و مردم متدین و مذهبی قم نیز به خوبی آگاه است.
 
برگزاری این کنسرت با اعتراض مراجه عظام همراه بود به طوری که آیت‌الله صافی‌گلپایگانی با انتقاد شدید از برگزاری این کنسرت در شهر مقدس قم تاکید کرد: با اجرای مجالس موسیقی و کنسرت قلب امام زمان علیه السلام متاثر می شود و شما آمران به معروف با مقابله و جلوگیری از این منکر بزرگ موجبات خرسندی امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف را فراهم آورید.
 
وی در دیدار رئیس ستاد امربه معروف ونهی از منکر کشور و مسئولان ستاد قم در ادامه افزودند :حرمت قم باید حفظ شود ونباید در این موضوع سکوت کنید، با برگزارکنندگان کنسرت در قم باید برخورد جدی شود.
 
دیگر مراجع تقلید هم بصورت مختلف واکنش های تندی نسبت به برگزاری این کنسرت نشان داده اند و مردم متدین و مذهبی شهر قم هم بشدت از این اقدام اداره ارشاد استان قم ناراحت هستند و از مسئولین قم پاسخ می خواهند .
 
آیا به راستی تصاویری را که در زیر از برگزاری این کنسرت مشاهده میکنید در شان و جایگاه و عظمت خانه بی بی حضرت معصومه(س) که نشانه پاکدامنی و الگوی زنان است ؛ دست دادن زنان با مردان خواننده و نوازنده و بدحجابی و کف و سوت و... حرمت شکنی در یک شهر مذهبی آن هم مرکز نشر علوم اسلامی در جهان که مرکزیت حوزه علمیه در شان شهر قم است؟!
 
تصاویری از این کنسرت را در زیر مشاهده میکنید که واقعا تاسف بار و برای شهر مقدس قم واقعا دردناک و خجالت آور است در شهری که متعلق به صاحب الزمان است به این سبک قبح شکنی شود.



انتهای پیام/1404

منبع: دانا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان