۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین رأی عجیب به مقام اولی حافظ قطری
کد خبر: ۲۱۵۷۱۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۷/۱۱ ساعت: ۱۰:۱۲ ↗ لینک کوتاه

در مسابقات قرآن کرواسی؛

رأی عجیب به مقام اولی حافظ قطری

حافظ قرآن قطری با وجود اشتباه خواندن یک کلمه و تکرار همان اشتباه برای بار دوم، توانست رتبه نخست مسابقات حفظ قرآن در کرواسی را کسب کند.

رأی عجیب به مقام اولی حافظ قطری
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، حافظ قرآن قطری با وجود اشتباه خواندن یک کلمه و تکرار همان اشتباه برای بار دوم، توانست رتبه نخست مسابقات حفظ قرآن در کرواسی را کسب کند.

مسابقات قرآن در کرواسی روز گذشته به پایان رسید و رضا نژادتبریزی حافظ کل قرآن با وجود شایستگی برای کسب مقام نخست به عنوان رتبه چهارم این مسابقات اعلام شد.

اما نکته قابل توجه در اعلام نتایج مسابقات حفظ اعطای مقام نخست به حافظ قطری با وجود خواندن اشتباه یک کلمه و تکرار مجدد آن بود؛ در حالی که نژاد تبریزی بدون هیچ غلطی تلاوت خود را به پایان برد. حافظ قرآن عربستانی هم که رقیب اصلی نژادتبریزی محسوب می‌شد تلاوت خود را با خواندن سه غلط در یکی از سؤالاتش به پایان برد و به گفته احمد ابوالقاسمی از داوران این مسابقات، این حافظ عربستانی در مواد صوت و وقف و ابتدا هم دارای ضعفهای فراوانی بود.

اما احمد ابوالقاسمی درباره تلاوت هادی موحد امین به عنوان نماینده کشورمان در رشته قرائت به تسنیم گفت: قاری ایرانی رقیب بلا منازع این دوره از مسابقات بود و فقط تلاوت او مورد تشویق و توجه حضار قرار گرفت.

انتهای پیام/1404

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان