۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین مسئولان کشور نباید مرعوب دشمن شوند/ قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا در حوزه اشتغال‌زایی قدم‌های مثبتی برداشته است
کد خبر: ۲۱۵۷۱۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۷/۱۰ ساعت: ۱۴:۲۲ ↗ لینک کوتاه

سردار آبنوش:

مسئولان کشور نباید مرعوب دشمن شوند/ قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا در حوزه اشتغال‌زایی قدم‌های مثبتی برداشته است

سردار آبنوش با اشاره به اینکه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا در حوزه اشتغال‌زایی قدم‌های مثبتی برداشته است، بیان کرد: مسئولین و مدیران اجرایی باید گوش به فرمان امام خامنه‌ای باشند و در مذاکرات به وعده و وعیدهای غربی‌ها خوشبین نباشند.

مسئولان کشور نباید مرعوب دشمن شوند/ قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا در حوزه اشتغال‌زایی قدم‌های مثبتی برداشته است
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، دهمین شب خاطره رزمندگان اسلام و تجمع بزرگ ايثارگران اقبالیه، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، بسیجیان، رزمندگان و پيشكسوتان هشت سال دفاع مقدس با شب گذشته(جمعه) با سخنرانی سردار آبنوش جانشین فرماندهی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) در مسجد امام رضا(ع) برگزار شد.
سردار آبنوش با اشاره به توطئه‌های گوناگون دشمنان اسلام و انقلاب در عمر 37 ساله انقلاب اسلامی به تبیین نقش مردم و رهبری در پیروزی و تداوم پیروزی‌های انقلاب اسلامی پرداخت و وحدت مردم، ایمان تقوا و اطاعت پذیری از ولایت فقیه را رمز پیروزی ملت ایران دانست.
وی در بخش دیگری از سخنان خود اذعان کرد: در زمان جنگ این جوانان مومن، پاک و پیرو امام بودند که این جنگ را اداره می‌کردند و اکثر غریب به اتفاق رزمندگان وفرماندهان ما در زمان جنگ جوان بودند و سنشان بین 18 تا 22 سال بود و اکثر شهدای ما هم درهمین سن و سال هستند.
این فرمانده دوران دفاع مقدس به مقایسه جنگ‌های جهانی اول و دوم با جنگ تحمیلی ایران پرداخت و گفت: به اعتقاد من تنها جنگ جهانی که در دنیا رخ داده همین جنگ ایران و عراق بود که بیش از 50 کشور به کشور عراق و رژیم صدام کمک می‌کردند و ما در زمان مبادله اسرا به 21 کشور دنیا آدم زنده تحویل دادیم.
وی ادامه داد: ما در جنگ توانسته بودیم از 21 کشوری که به کشور عراق کمک نیروی انسانی رسانده بودند اسیر بگیریم و از خیلی از کشورها اسیر نگرفته بودیم و کمک‌های خیلی از کشورها هم درقالب مالی، تجهیزاتی، امکاناتی، اطلاعاتی بوده است؛ در حالی که در جنگ جهانی دوم جمع کشورهای متفقین و متحدین که درگیر جنگ بودند 11 کشور بودند وحدود 5 درصداز دنیا را در برمی‌گرفتند.
جانشین قرارگاه خاتم الانبیا با اشاره به نقشه‌ها و توطئه‌های جدید دشمن و راه‌های مقابله با انقلاب اسلامی تصریح کرد: تهاجم فرهنگی و ولنگاری فرهنگی یکی از دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمن است که در کوتاهی و سکوت مسئولین اجرایی و دست اندرکاران فرهنگی و اجتماعی ما در کشور گسترش یافته است و جوانان و خانواده‌های ما را تهدید می‌کند لذا خانواده‌ها باید مواظب بچه‌ها و جوانان خودشان باشد.
وی ادامه داد: جوانان مومن، انقلابی و پیرو ولایت فقیه ما که توانستند 8 سال دفاع مقدس را اداره کنند و دشمن راشکست داده و در بهت و حیرت فرو بردند و به تنهایی و فقط به فقط با ایمان به خدا و تقوا و اخلاص توانستند دشمن بعثی که استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و بسیاری از کشورهای اروپایی و عربی حمایت می‌شد، پیروز شوند.
آبنوش اذعان کرد: جوانان ما بعد از جنگ در زمینه‌های محتلف دفاعی، اقتصادی، فرهنگی، علمی پیشرفت‌های بسیار خوب و بزرگی داشتند و توانستند خدمات بسیاری را در سطح کشور داشته باشند.
وی افزود: جوانان ما در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) که تمام نیروها و متخصصان آن از داخل کشور هستند بهترین عملکرد را در ساخت سد، مترو، نیروگاه، پالایش نفت وگاز، جاده، پل سازی، موشک، تجهیزات دفاعی، پدافند هوایی داشتند و در تمامی استان‌ها، شهرستان‌ها اجرای پروژه دارند، که در اشتغال‌زایی قدم‌های مثبتی برداشته شده است.
جانشین قرارگاه خاتم الانبیا عنوان کرد: مسئولین و مدیران اجرایی باید گوش به فرمان امام خامنه ای باشند و به رهنمودهای ایشان وعمل نمایند و مرعوب دشمن نباشند؛ به وعده و وعیدهای آنها خوشبین نباشند چون همانگونه که حضرت امام خمینی (ره) ومقام معظم رهبری فرمودند آمریکا مورد اعتماد نبوده و هدف آنها از مذاکرات، نفوذ در دستگاه‌ها و مسئولین از طریق سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی است.
وی ادامه داد: قصد نهایی غربی‌ها ریشه کن کردن این نظام به توسط ایادی مزدور و نفوذی‌های آنان است و ما مردم وظیفه سنگینی داریم که یکی از این وظایف حفظ وحدت نیروهای ارزشی و انتخاب مسئولین ارزشی و دلسوز نظام برای عرصه‌های مدیریتی در سطح کشور است تا ارزش‌های انقلاب اسلامی و اهداف این انقلاب محقق شوند.
گفتنی است؛ در پایان مراسم از برنامه نرم افزاری اندروید قابل نصب در گوشی تلفن‌های همراه منادیان عشق و سایت اینترنتی به آدرس www.hqbalshahid.ir، بانک اطلاعاتی جامع شهدای شهر اقبالیه رونمایی شد.
این نرم افزار به پیشنهاد تعدادی از جوانان فعال در فضای مجازی در گروه مرصاد و با تصویب در کمیته هماهنگی چاپ کتاب و تهیه و تولید نرم افزارهای فرهنگی شهر اقبالیه، با کمک هیئت رزمندگان اسلام و با حمایت امام جمعه، شورای اسلامی و شهرداری، سپاه ناحیه امام سجاد(ع)، حوزه مقاومت بسیج سیدالشهدا(ع) طراحی و تهیه شده که اطلاعات کاملی از شهدای شهر اقبالیه در ضمینه زندگی نامه، وصیت نامه، خاطرات همرزمان، خانواده، همکار، همکلاس یا هم محلی‌های شهید و عکس و فایل‌های صوتی و تصویری مربوط به شهدا و مصاحبه‌ها و چندین برنامه جانبی دیگر از قبیل صلوات شمار، زیارتنامه، شهید شاخص سال تهیه شده و در دسترس عموم مردم وبخصوص مردم شریف و شهید پرور و همیشه درصحنه اقبالیه قرار گرفته است.
همچنین از خانواده‌های عزیزان ایثارگری که در طول یک سال گذشته به شهادت رسیده یا مرحوم می‌شوند از خانواده شهید شیری و خانواده جانباز مرحوم اسحاقی در این مراسم تجلیل شد و همچنین 3 تن از جانبازان نمازگزار آن مسجد و محله و از طراحان برنامه نرم افزار و سایت اینترنتی اطلاعات جامع شهدای شهر اقبالیه در این مراسم توسط مسئولین تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان