۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین انقلاب اسلامی زمینه ساز عزت و اقتدار ملت ایران شد
کد خبر: ۲۱۵۶۷۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۷/۸ ساعت: ۸:۵۸ ↗ لینک کوتاه

عضو خبرگان رهبری:

انقلاب اسلامی زمینه ساز عزت و اقتدار ملت ایران شد

عضو خبرگان رهبری با اشاره به قسمتی از دعای افتتاح بیان کرد: این دعا ویژگی های دولت کریمه را بیان می‌کند، پیش از پیروزی انقلاب مردم و کشور ایران عزت نداشتند اما امام خمینی (ره) با این انقلاب به مردم و اسلام عزت داد .

انقلاب اسلامی زمینه ساز عزت و اقتدار ملت ایران شد

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، آیت الله تلخابی عضو مجلس خبرگان رهبری صبح امروز(پنج شنبه) در جلسه شورای اداری که با حضور رئیس جمهور و دیگر مسئولان کشوری و استانی در سالن جلسات استانداری برگزار شد، با بیان اینکه امیدواریم این سفر برای استان پربرکت و باعث توسعه شود اظهار کرد: برای استقبال از دولت تدبیر و امید تمامی مسئولین و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی از مردم دعوت به حضور پرشور داشتند که نشان از همدلی مردم و مسئولین استان است.

وی با اشاره به قسمتی از دعای افتتاح بیان کرد: این دعا ویژگی های دولت کریمه را بیان می‌کند، پیش از پیروزی انقلاب مردم و کشور ایران عزت نداشتند اما امام خمینی (ره) با این انقلاب به مردم و اسلام عزت داد .

عضو خبرگان رهبری با اشاره به مقایسه جایگاه ایران پیش از انقلاب و پس از آن تصریح کرد: امروز در دنیا، ایران اسلامی دارای عزت و الهام بخش اسلام و مایه امید مستضعفان عالم و عامل عزت مسلمانان شده است.

تلخابی ابراز کرد: امیدواریم خدا ما را در دولت کریمه از مبلغان دین الهی قرار دهد، کردار و اعمال همه‌ی مسئولین در این مسیر تاثیرگذار است و این سرفصلی برای همه مسئولان است.

وی در ادامه اضافه کرد: اگر ما به دنبال عزت اسلام باشیم و مردم را به اطاعت و پیروری از دستورات دین اسلام کنیم و رهبران و راهبران راه الهی باشیم کرامت دنیا و آخرت نصیبمان می شود.

عضو خبرگان رهبری در پایان خاطر نشان کرد: ما در مسیر کسب کرامت باید به دنبال حفظ عزت اسلام باشیم  و در این مسیر از هیچ قدرتی نترسیده و نخواهیم ترسید.

انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان