۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین دولت برای تحقق وعده های خود از انسان‌های قدرت طلب دوری کند/حل مشکلات مردم به منزله اقامه نماز است
کد خبر: ۲۱۵۶۷۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۷/۷ ساعت: ۱۷:۱۳ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در استان :

دولت برای تحقق وعده های خود از انسان‌های قدرت طلب دوری کند/حل مشکلات مردم به منزله اقامه نماز است

نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: مردم امروز از نظر معیشت دچار مشکلات فراوانی هستند و دولت باید در این حوزه جدی ورود پیدا کند به طور یقین رفع مشکلات زندگی مردم حرکت در مسیر اقامه نماز است.

دولت برای تحقق وعده های خود از انسان‌های قدرت طلب دوری کند/حل مشکلات مردم به منزله اقامه نماز است
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین عصر امروز(چهارشنبه) در جلسه دیدار رییس جمهور با  نخبگان، ایثارگران و علمای استان در سالن تربیت معلم قزوین ابراز کرد: سال 56 دکتر روحانی در ایام شهادت حاج آقا مصطفی در مسجد ارگ تهران سخنرانی داشت و با یک نگاه انقلابی در فضای خفقان ان روز حرف‌های به یادمانی زد که در این 37 سال گذشته در صحبت های خود به آنها استنها کرده ام.
وی در ادامه افزود: امام حسن عسگری(ع) در حدیثی می فرمایند: انسان های بزرگی بودند که در زمانی که باید از حق دفاع می کردند کوتاهی کرده و از حق دفاع نکردند.
امام جمعه قزوین بیان کرد: افراد تاریخ ساز و بزرگی در طول تاریخ و انقلاب اسلامی حضور داشتند که متاسفانه به واسطه کم کاری ما گمنام ماندند و در طول تاریخ به فراموشی سپرده شدند و متاسفانه امروز جوانان ما این بزرگان دین و انقلاب را نمی شناسند.
وی تصریح کرد: زمانی که خدای متعال عزتی به ما می دهد زمانی که شکر این نعمت ها را به جای نیاوریم پروردگار عالم این نعمات را از ما می گیرد اما شکر نعمت باعث افزایش عزت ما می شود.
عابدینی با بیان اینکه حفظ کرامت و احترام و حرمت انسانها جزو وظیفه همه ماست، عنوان کرد: فرهیختگان و نخبگان استان بیشتر از افرادی هستند که در این سالن قرار دارند و فرهیختگان قزوین تمایل همکاری با دولت را دارند اما حفظ کرامت و داشتن نگاه حسن ظن به آنها از اصل های اساسی است.
وی ابراز کرد: از چند روز گذشته برای حضور هیئت دولت در قزوین همه مسئولان استان بیانیه صادر کردند و از مردم برای حضور پرشکوه دعوت به عمل آمد و مردم به دعوت بزرگان خود لبیک گفتند و این موضوع نشان از وجود وحدت توحیدی در استان است.
نماینده ولی فقیه در استان خطاب به رییس جمهور اذعان کرد: شعارهای مطرح شده از سوی شما برای معرفی دولت خود به دور از جناح های مشخص در جامعه بود و شعار امید در کلام شما از نکات برجسته دولت یازدهم است و برای اینکه دولت یازدهم شعارهای خود را محقق کند باید از انسانهای قدرت طلب و جریان های سیاسی دوری کند.
وی با بیان اینکه یکی از عملکردهای شما در حوزه حفظ امنیت بوده است، عنوان کرد: زمانی که به امنیت ضربه ای وارد شود حوزه های اقتصادی، تکنولوژی و فرهنگی هم دچار آسیب می شود.
عابدینی در پایان گفت: مردم امروز از نظر معیشت دچار مشکلات فراوانی هستند و دولت باید در این حوزه جدی ورود پیدا کند به طور یقین رفع مشکلات زندگی مردم حرکت در مسیر اقامه نماز است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان