۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین اشتغال مهمترین خواسته مردم قزوین از رئیس جمهور است/ امیدوارم سفر دولت گره ای از مشکلات استان باز کند
کد خبر: ۲۱۵۶۶۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۷/۷ ساعت: ۱۰:۳۱ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

اشتغال مهمترین خواسته مردم قزوین از رئیس جمهور است/ امیدوارم سفر دولت گره ای از مشکلات استان باز کند

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: اشتغال و تامین معیشت مردم از مهم‌ترین خواسته‌های مردم قزوین است و امیدواریم این سفر گره‌ای از مشکلات استان باز کند.

اشتغال مهمترین خواسته مردم قزوین از رئیس جمهور است/ امیدوارم سفر دولت گره ای از مشکلات استان باز کند
به گزارش خبرنگار سیاسی  صبح قزوین ؛ آیت الله عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان قزوین پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در مراسم دیدار رئیس جمهور با مردم قزوین که در ورزشگاه شهید رجایی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: از مردم مومن و شهیدپرور قزوین قدردانی می‌کنیم که برای تقدیر از خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ریاست محترم جمهوری و دولت خدمتگزار، شور و نشاط و حضور را از خود نشان دادند.
وی افزود: تشریف فرمایی ریاست محترم جمهوری و هیئت همراه دولت به استان شهید پرور قزوین را خوشامد می‌گوییم البته اطلاعات ریاست جمهوری و همراهان گرانقدر ایشان در مورد استان قزوین وافی و کافی است و فقط جهت یادآوری بیان می‌کنم.
نماینده ولی فقیه استان قزوین خاطرنشان کرد: استان ما هم مانند استان‌های دیگر و شاید بیشتر از سایر استان‌ها به جهت شرایط خاص اقلیمی و کاهش نزولات آسمانی و صنعتی بودن استان و اشتغالات فراوانی که در معرض خطر قرار گرفته‌اند و وقتی همه اینها را به بدقولی و بدعهدی کسانیکه شاید باید همراهی می‌کردند، اما نکردند ضمیمه می‌کنیم برای مردم ما از نظر اشتغال و معیشت مشکلات عدیده‌ای را به وجود آورده است.
وی تصریح کرد: جمعیت که امروز حضور یافتند مهمترین خاصه آنها مسئله معیشت و اشتغال است که در اولویت اول خواسته این ملت قرار گرفته است.
عابدینی عنوان کرد: امیدوارم حضور شما و هیئت دولت زمینه‌ای فراهم کند تا مردم امید و نشاطی که همواره بیان فرمودید در اجرا و عمل مشاهده کنند و گره‌ای از مشکلات و گرفتاری‌ها آنها باز شود.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان