۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین دولت به عنوان بازوی اجرایی کشور به حمایت مردم نیاز دارد
کد خبر: ۲۱۵۶۴۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۷/۶ ساعت: ۱۵:۵۸ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

دولت به عنوان بازوی اجرایی کشور به حمایت مردم نیاز دارد

استاندار قزوین در مراسم افتتاح ستادمرکزی ارتباطات مردمی (سماد) گفت: دولت به عنوان بازوی اجرایی کشور به حمایت مردم نیاز دارد.

دولت به عنوان بازوی اجرایی کشور به حمایت مردم نیاز دارد
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، فریدون همتی استاندار قزوین در مراسم افتتاح ستاد مرکزی ارتباطات مردمی (سامد) گفت: سفر رئیس جمهور به استان موجی از شور و نشاط را در میان مردم شهید پرور قزوین ایجاد کرده است.

وی افزود: راه‌اندازی سامانه سامد یکی از ابتکاران دولت در سفرهای استانی است که باعث می‌شود مردم بتوانند به راحتی مشکلات خود را مطرح کرده و پیگیر حل آن باشند.

همتی با بیان اینکه مردم می‌توانند جهت ارتباط با سامانه سامد با شماره 111 تماس بگیرند، ادامه داد: سامانه سما از صبح امروز رسما کار خود را آغاز کرده و تا یک روز پس از سفر رئیس جمهور درخواست‌های مردم را ثبت و ضبط می‌کند.

استاندار قزوین با بیان اینکه امیدواریم فردا شاهد یکی از سفرهای بی نظیر دولت باشیم، بیان کرد: درک چنین موقعیت‌هایی از سوی مردم همیشه وجود داشته و مردم می‌دانند که حضور و استقبالش از رئیس جمهور حمایت از نظام، رهبری و دولت است.

وی ادامه داد: مردمی که دلهایشان در گروه نظام مقدس جمهوری اسلامی است و می‌خواهند شاهد پیشرفت و استحکام هرچه بیش از پیش کشور در عرصه‌های بین‌المللی باشند باید حامی دولت باشند چراکه دولت به عنوان قویه مجریه بازوی نظام و هبری است.

همتی خاطرنشان کرد: دولت برای اینکه بتواند امور اجرایی کشور در حوزه داخلی و سیاست خارجی را با قدرت و قوت دنبال کند به حمایت‌‌های مردمی نیاز دارد.

انتهای پیام/9003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان