۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین اجبار برای استقبال از رئیس جمهور این بار در قزوین+سند
کد خبر: ۲۱۵۶۴۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۷/۶ ساعت: ۱۵:۴۴ ↗ لینک کوتاه

در سفراستانی؛

اجبار برای استقبال از رئیس جمهور این بار در قزوین+سند

بعد از گذشت حدود سه سال از روی کار آمدن دولت تدبیر امید، سرانجام مسیر کاروان سفرهای استانی رییس جمهور به قزوین رسید؛ بالاخره قرار است استان قزوین هفتم مهرماه همزمان با آغاز سال تحصیلی، میزبان رییس جمهور باشد.

 اجبار برای استقبال از رئیس جمهور این بار در قزوین+سند
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ،  بعد از گذشت حدود سه سال از روی کار آمدن دولت تدبیر امید، سرانجام مسیر کاروان سفرهای استانی رییس جمهور به قزوین رسید؛ بالاخره قرار است استان قزوین هفتم مهرماه همزمان با آغاز سال تحصیلی، میزبان رییس جمهور باشد.


در این بین مسئولین استانی برای استقبال پرشکوه از روحانی در حال برنامه ریزی هستند تا هر یک به نوعی بتوانند مردم را برای استقبالی شلوغ تر آماده کنند.


به گفته یک سایت محلی قزوین آموزش و پرورش شهرستان البرز برای اعزام دانش آموزان به مراسم استقبال از رییس جمهور بخشنامه ای صادر کرده تا تمامی دانش آموزان را به اجبار راهی استقبال از حسن روحانی کنند.



گفتنی است تا به امروز در اکثر سفر های روحانی به استانها دانش آموزان با بی رغبتی کامل و با اجبار بخش نامه راهی استقبال از رییس جمهور شدند.

مدارس قزوین نیز با توزیع رضایت نامه برای جلب رضایت خانواده های دانش آموزان باعث نارضایتی اولیائ دانش آموزان بخاطر تعطیلی کلاس های درس شدند.





همچینین شنیده شده در نامه ای، استانداری و فرمانداری قزوین کلیه بخشداری های استان را موظف کرده اند که همه روستاهای قزوین می بایست یک مینی بوس تا یک اتوبوس هوادار برای استقبال از رییس جمهور فراخوان کنند.

هزینه ایاب و ذهاب این سفر توسط شهرداری قزوین پرداخت شده و قرار است این افراد در روز چهارشنبه این هفته در مسیر استقبال و ورزشگاه شهید رجایی حضور یابند.

قرار است چهارشنبه 7مهر رییس جمهور به قزوین سفر کند؛ مدت این سفر 2روزه اعلام شده بود ولی به دلیل پیش بینی حضور کمرنگ شهروندان به یک روز کاهش یافته است.

سفر رییس جمهور به استان قزوین که تقریبا جز آخرین سفرهای روحانی به استانها محسوب میشود به سفری یک روزه تبدیل شده است؛ البته خبرهای شنیده شده از استانداری قزوین حکایت از این دارد که همتی استاندار قزوین به دنبال افزایش این مدت است اما تاکنون پاسخ منفی شنیده است.

به گزارش یک پایگاه محلی قزوین خبرهای رسیده حکایت از آن دارد برخی از وزراء تدبیر و امید ضمن هشدار به استاندار قزوین گفته اند: اگر بودجه استانی بیشتری می خواهید باید مراسم استقبال، پرشور برگزار شود.


انتهای پیام/1404

منبع: دانا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان