۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین اجرای ۷۰عنوان برنامه در هفته ناجا توسط نیروی انتظامی قزوین
کد خبر: ۲۱۵۶۴۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۷/۶ ساعت: ۱۴:۵۷ ↗ لینک کوتاه

رئیس ستاد برگزاری هفته ناجا استان خبرداد:

اجرای ۷۰عنوان برنامه در هفته ناجا توسط نیروی انتظامی قزوین

رئیس ستاد برگزاری هفته ناجا استان قزوین از برگزاری بیش از ۷۰ عنوان ویژه برنامه اصلی در این استان خبر داد.

اجرای ۷۰عنوان برنامه در هفته ناجا توسط نیروی انتظامی قزوین

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، ظهر امروز(سه شنبه) نشست خبری معاون هماهنگ کننده فرماندهی نیروی انتظامی استان درباره تشریح برنامه‌های هفته ناجا با حضور اصحاب رسانه در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی قزوین برگزار شد.

رضا فاضل‌نیا، معاون هماهنگ کننده فرماندهی نیروی انتظامی استان قزوین و رئیس ستاد برگزاری هفته ناجا با بیان اینکه تامین امنیت فقط وظیفه نهادهای امنیتی و انضباطی نیست، اظهار کرد: همه دستگاه‌ها و نهادها با مشارکت مردم برای امنیت مطلوب باید تلاش کنند.

وی اعلام کرد: هفته ناجا از 9 تا 15 مهرماه سال جاری، امسال با شعار "همه با هم برای امنیت و آرامش" برگزار می‌شود و بیش از 70 برنامه اصلی و فرعی برای مرکز استان و شهرستان‌ها برنامه ریزی شده است.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی نیروی انتظامی استان بیان کرد: برای هر روز در هفته ناجا یک شعار در نظر گرفته شده است و همچنین برنامه‌هایی متعددی برای عموم مردم، کارکنان، پرسنل و خانواده‌های این برگزار می‌شود.

فاضل‌نیا با بیان اینکه "جامعه ایمانی، ارزش‌های اخلاقی، عزت حسینی" به عنوان شعار روز اول هفته ناجا است، اعلام کرد: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان ، راه‌پیمایی خانوادگی کارکنان نیروی انتظامی و عموم مردم، شرکت گسترده کارکنان در نماز جمعه و سخنرانی سردار محمودی، فرمانده انتظامی استان قزوین پیش از خطبه‌ها از دیگر برنامه‌های این روز است.

وی افزود: دومین روز با شعار " حرفه گرایی، دانش‌بنیانی و کارآمدی" و صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در ستاد فرماندهی نیرو انتظامی استان آغاز خواهد شد و همچنین در این مراسم از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و کارکنان نمونه تجلیل خواهد شد.

رئیس ستاد برگزاری هفته ناجا در ادامه اضافه کرد: ساختمان وظیفه عمومی و نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد در دومین روز از هفته ناجا افتتاح خواهد شد و همچنین در این روز  نشست هم اندیشی با ائمه جماعات برگزار می‌شود.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی نیروی انتظامی استان عنوان کرد: سومین روز " قانون گرایی، مشارکت عمومی و انضباط اجتماعی " نام گذاری شده است و در این روز نشست هم اندیشی با کارشناسان امور دینی و مداحان، همایش طلایه داران فرهنگ ترافیک و همایش راهوران محله برگزار می‌شود.

وی با اشاره به شعار چهارمین روز" آموزش همگانی، اعتماد مردمی و امنیت پایدار "گفت: در این روز دیدار عمومی با سردار محمودی، فرماندهی انتظامی استات قزوین در ساختمان اجتماعی 197 صورت خواهد گرفت و  همچنین کارکنان نیروی انتظامی برای اهدای خون در سازمان انتقال خون حضور خواهند یافت.

فاضل نیا افزود: در چهارمین روز از هفته ناجا با توجه به وجود جمعیت و درخواست مردمی پاسگاه نیروی انتظامی روستای آقابابا کیلومتر واقع در 25کیلومتری جاده قدیم قزوین –رشت افتتاح خواهد شد.

رئیس ستاد برگزاری هفته ناجا اعلام کرد: روز پنجم شعار " پیشگیری اجتماعی، اقتدار و توانمندی، آرامش عمومی" نام گرفته و در این روز نشست علمی و تخصصی با موضوع فضای مجازی در دانشگاه پیام نور و با حضور محققان و اندیشمندان برگزار خواهد شد.

این مسئول ادامه داد: ششمین روز از هفته ناجا" مردم‌داری، رعفت و مهربانی، سرمایه اجتماعی" نامگذاری شده و برنامه‌های متنوعی در نظر گرفته شده که به مرحله اجرا در می‌آید.

وی افزود: پیام مهر در یکی از مدارس استان همزمان با سراسر کشور قرائت خواهد شد و برنامه‌های متنوع ورزشی و تفریحی اجرا خواهد شد.

فاضل‌نیا با بیان اینکه هفتمین روز " فضائل اخلاقی، ایثار گری جهاد و شهادت" نامگذاری شده است، اظهار کرد: کوه‎پیمایی کارکنان نیروی انتظامی، هم اندیشی با مسوولان قضایی، غبارروبی مزار شهدا و برگزاری دعای کمیل از دیگر برنامه‌های این روز است.

وی در پایان با بیان اینکه برنامه‌های مختلفی برای ایام هفته ناجا برنامه‌ریزی شده است، یادآور شد:  دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان در طول هفته، تجلیل از کارکنان نمونه، برگزاری نمایشگاه اعتیاد، هم اندیشی با اصناف و برگزاری مسابقات متنوع ورزشی و اجتماعی از دیگر برنامه‌های هفته ناجا است.

انتهای پیام/ 1404

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان