۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین نمایشگاه دستاوردهای بنیاد قزوین دایر شد
کد خبر: ۲۱۵۶۴۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۷/۶ ساعت: ۱۴:۱ ↗ لینک کوتاه

در آستانه‌ سفر ریاست‌جمهوری به قزوین؛

نمایشگاه دستاوردهای بنیاد قزوین دایر شد

در آستانه‌ سفر ریاست جمهوری به استان قزوین، نمایشگاه دستاوردهای بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین دایر شد.

نمایشگاه دستاوردهای بنیاد قزوین دایر شد
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، در آستانه‌ سفر ریاست جمهوری به استان قزوین، مرکز ارتباطات مردمی استان قزوین، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین دایر شد.
افتتاح این مرکز با حضور محمد شریعتمداری، معاون اجرایی رئیس جمهور و رئیس ستاد کاروان تدبیر و امید، فریدون همتی استاندار قزوین و غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین صورت گرفت.
در بدو ورود، یادمان شهدا به منظور یادبود امیران، سرداران و سه هزار شهید استان قزوین، توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین طراحی شده بود که مورد توجه حاضرین به ویژه معاون اجرایی رئیس جمهور قرار گرفت.
همچنین در این مراسم، مسئولین حاضر با قرائت فاتحه و نثار گل، یاد و خاطره‌ امیران، سرداران و سه هزار شهید استان قزوین را گرامی داشتند.
در مرکز ارتباطات مردمی استان قزوین، دستگاه‌های اجرایی که بیشترین ارتباط را با مردم داشتند، دستاوردهای خود را در دولت تدبیر و امید، طی برپایی نمایشگاهی به نمایش گذاشتند.
از جمله این دستگاه‌ها، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین است که با برپایی غرفه‌ای، دستاوردهای خود را طی دولت تدبیر و امید در معرض دید عموم قرار داد.
در این غرفه، معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین حضور دارند و برای بازدیدکنندگان دستاوردهای بنیاد را تشریح می‌کنند.
همچنین کارمندان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در مرکز ارتباطات مردمی حضور دارند و ضمن ثبت درخواست‌های جامعه هدف در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت، پاسخ‌های لازم را به آنها ارائه می‌دهند.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان