۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین امنیت امروز کشور مدیون ۸ سال دفاع مقدس است/ عمق دشمنی غربی‌ها با ایران را می‌توان در ترور دانشمندان هسته‌ای مشاهده کرد
کد خبر: ۲۱۵۶۳۷ نویسنده: رحیم احمدی روشن تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۷/۶ ساعت: ۱۰:۶ ↗ لینک کوتاه

پدر شهید احمدی روشن در مصاحبه با صبح قزوین:

امنیت امروز کشور مدیون ۸ سال دفاع مقدس است/ عمق دشمنی غربی‌ها با ایران را می‌توان در ترور دانشمندان هسته‌ای مشاهده کرد

پدر شهید احمدی روشن امنیت امروز کشور را مدیون ۸ سال دفاع مقدس دانست و بیان کرد: دانشمندان زیادی در راه حفظ دستاوردهای هسته‌ای کشور به شهادت رسیدند و این نشانه عمق دشمنی آمریکا و اسرائیل با ایران است.

امنیت امروز کشور مدیون ۸ سال دفاع مقدس است/ عمق دشمنی غربی‌ها با ایران را می‌توان در ترور دانشمندان هسته‌ای مشاهده کرد
رحیم احمدی روشن در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین اظهار کرد: شهدا زنده، ناظر و شاهد کارهای ما هستند، اگر رزمندگان نظام جمهوری اسلامی ایران از ناموس و میهن خود دفاع نمی‌کردند امروز مانند سوریه بیگانگان بر ما غلبه می‌کردند.
وی در ادامه اذعان کرد: لطف و محبت خداوند بر نظام و کشور ما باعث ایجاد آسایش و سربلندی شد و ملت غیور ایران صبور و محکم پس از انقلاب تا به امروز در برابر دشمن ایستادگی کرد.
این پدر شهید بیان کرد: مردم ایران با گذشت چندین سال با وجود توطئه‌های دشمن از موانع و مسیرهای صعب العبور با مقاومت عبور کرده و هیچ زمانی احساس ناامیدی نمی‌کنند، موفقیت و سربلندی امروز ملت ایرن در تبعیت از سخنان و دستورات رهبر معظم انقلاب است.
وی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب درباره وجود همدلی و وحدت بین اقشار مختلف جامعه خاطرنشان کرد: مردم ایران در سخت‌ترین شرایط با هم یکدل و یکپارچه بوده‌اند و در برابر استکبار ستیزی و زورگویی ایستادگی کردند.
احمدی روشن اذعان کرد: با اتمام جنگ تحمیلی و پیروزی انقلاب اسلامی اکثر کشورها مقاومت و ایستادگی ما را الگوی خود قرار دادند و با دشمن جنگیدند، مسئله جنگ با استکبار باعث زهره چشم گرفتن از آمریکا شد.
وی با اشاره به صنعت هسته‌ای در کشور عنوان کرد: در مسئله صنعت هسته‌ای اگر در غنی سازی 20 درصدی موفق نمی‌شدیم غربی‌ها بر ما تسلط پیدا می‌کردند؛ اما دانشمندان برای فتح صنعت هسته‌ای تلاش و به موفقیت نیز دست یافتند.

دانشمندان ما در سخت‌ترین شرایط هم به دنبال حفظ دستاوردهای هسته ای بودند

پدر شهید احمدی روشن گفت: دانشمندانی چون مسعود علی‌محمدی، مجید شهریاری، رضایی نژاد، مصطفی احمدی روشن و در آخر رضا قشقایی در راه حفظ دستاوردهای هسته‌ای کشور به شهادت رسیدند و این نشانه عمق دشمنی آمریکا و اسرائیل با ایران است.
وی گفت: کسی که در سخت‌ترین مکان صنعت هسته‌ای غنی سازی20 درصدی را تولید می‌کند، بدانید که قله‌های هسته‌ای را فتح کرد‌ه است.
احمدی روشن در ادامه اظهار کرد: به لطف خداوند اقتدار، آرمان‌های کشور، دست یاری امام زمان و برکت خون شهدا رزمندگان میهن دشمن را شکست داده است و ملت ایران برای رسیدن به به هدف و آرمان‌هایش تلاش می‌کند تا بیگانگان بر کشور تسلط پیدا نکنند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: با گذشت یک سال از شهادت شهدای منا هنوز اقدامی برای آنها انجام نشده ما باید کاری می‌کردیم تا دشمن رسوا شود، اما متاسفانه دولت ضعیف عمل کرد.
انتهای پیام/3008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان