۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین آرامستان شهری بیدستان ظرفیت ندارد
کد خبر: ۲۱۵۶۳۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۷/۶ ساعت: ۹:۲۰ ↗ لینک کوتاه

شهردار بیدستان:

آرامستان شهری بیدستان ظرفیت ندارد

شهردار بیدستان بیان کرد: آرامستان شهری بیدستان ظرفیت ندارد و نوید ما به شهروندان این است با توجه به نزدیکی امامزاده بیدستان به آرامستان زمینی به مساحت ۱۸۰۰ متر و همچنین امکانات جدیدی در اختیار شهروندان قرار خواهیم داد.

آرامستان شهری بیدستان ظرفیت ندارد
مرتضی ململی، شهردار بیدستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با اشاره به برنامه‌های انجام شده شهرداری به این مناسبت اظهار کرد: شهرداری و شواری شهر بیدستان در این هفته از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران دیدار کردند.
وی در ادامه اضافه کرد: عطر افشانی و غبار روبی مزار شهدا نیز به مناسبت هفته دفاع مقدس انجام شد.
شهردار بیدستان با اشاره به بازگشایی مدارس تصریح کرد: شهرداری بیدستان جهت تنوع در این امر برای کلیه مدارس این شهرستان بنر خوش آمدگویی نصب شد و همچنین خط کشی معابر خیابان برای تسهیل عبور و مرور دانش‌آموزان و لگه گیری آسفالت‌های ورودی مدارس انجام شد.
وی با بیان اینکه فرهنگ‌سازی در جامعه مهم است، بیان کرد: آموزش و پرورش نقش به سزایی در فرهنگ سازی جامعه دارد و همچنین با آموزش در مدارس می‌توان فرهنگ درست را جایگزین رفتارهای نامناسب شود و شهرداری بیدستان در این زمینه آمادگی کاملی برای همکاری با آموزش پرورش دارد.
شهردار بیدستان با اشاره به همکاری شهرداری با آموزش‌و پرورش تصریح کرد: با توجه به شرایط اعتبار در سال گذشته آسفالت یکی از مدارس ریخته شده و امسال نیز مدرسه‌ای به مساحت 3 هزارمتر آسفالت می‌شود.
ململی با اشاره به ظرفیت آرامستان داخل شهر بیدستان ابراز کرد: آرامستان شهری بیدستان ظرفیت ندارد و نوید ما به شهروندان این است با توجه به نزدیکی امامزاده بیدستان به آرامستان زمینی به مساحت 1800 متر و همچنین امکانات جدیدی در اختیار شهروندان قرار خواهیم داد.
وی در ادامه اضافه کرد: با توجه به اینکه امامزاده‌ها زیرنظر اوقاف می‌باشند، اما با توجه به مصوبه اداره شورای شهر سیستم سرویس بهداشتی و شرایط رفاهی آن از بودجه شهرداری تامین شده است.
شهردار بیدستان یادآور شد: 80 درصد از فعالیت‌های عمرانی امامزاده را شهرداری انجام داده و در ماه آینده نیز تعداد 5 آلاچیق در این امامزاده ساخته خواهد شد.
این مسئول در پایان با اشاره به برنامه‌های ماه محرم خاطر نشان کرد: در ماه محرم هیچ نهاد و شخصی نیاز به برنامه‌ریزی ندارد چرا که همه مردم به صورت خود جوش همکاری و کمک می‌کنند شرایطی که نیاز به همکاری شهرداری از قبیل ایستگاه صلواتی، نصب داربست و بنر باشد بی دریغ همکاری خواهد کرد.
انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان