۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین چرا احمدی‌نژاد هنوز "سایلنت" است؟
کد خبر: ۲۱۵۶۲۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۷/۵ ساعت: ۱۹:۵۷ ↗ لینک کوتاه

حتی پس از بیانات رهبر معظم انقلاب "پشت بلندگو"

چرا احمدی‌نژاد هنوز "سایلنت" است؟

سکوت احمدی نژاد البته سابقه دار است؛ او در ماجرای مشهور انتصاب مشایی به معاون اولی، نیز توصیه رهبر انقلاب را تا زمان انتشار دستخط ایشان، پشت گوش انداخته بود. در ماجرای استعفا و بازگشت حیدر مصلحی وزیر اطلاعات دولت دهم، رییس جمهور سابق حتی گام هم آن سو تر برداشت و علاوه بر سکوت رویه خانه نشینی را هم در پیش گرفت.

چرا احمدی‌نژاد هنوز "سایلنت" است؟
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، محمود احمدی‌نژاد با وجود گذشت هفته ها از بالا گرفتن مباحث مربوط به نهی او از کاندیداتوری در انتخابات از سوی رهبر معظم انقلاب، همچنان سکوت کرده است.

در روزهای گذشته ماجرای دیدار احمدی نژاد با رهبر انقلاب و توصیه به رییس جمهور سابق برای کاندیدا نشدن، به انحای گوناگون مورد تایید قرار گرفته بود.

با این حال، نزدیکان احمدی نژاد پس از یک سکوت سنگین تصمیم گرفتند تا با ردگم کنی، طرح مسائل غیرمرتبط و زیر سوال بردن نحوه انتشار خبر نهی او از کاندیداتوری، اصل ماجرا را به حاشیه بکشانند که بیانات صریح رهبر معظم انقلاب در جلسه امروز درس خارج فقه ایشان که به تعبیر معظم له "پشت بلندگو" بیان شد، این حربه را خنثی کرد.

فارغ از این موضوع، آنچه در این میان قابل تامل است، سکوت محمود احمدی نژاد و عدم موضع گیری اوست. احمدی نژاد در هفته های اخیر حتی یک کلمه هم در این باره صحبت نکرده؛ چه بسا اگر او پیش دستی می کرد و توصیه رهبر انقلاب را بازمی‌گفت، نیازی به بیان این موضوع از سوی رهبر معظم انقلاب "پشت بلندگو" هم احساس نمی شد.

سکوت احمدی نژاد البته سابقه دار است؛ او در ماجرای مشهور انتصاب مشایی به معاون اولی، نیز توصیه رهبر انقلاب را تا زمان انتشار دستخط ایشان، پشت گوش انداخته بود.

در ماجرای استعفا و بازگشت حیدر مصلحی وزیر اطلاعات دولت دهم، رییس جمهور سابق حتی گام هم آن سو تر برداشت و علاوه بر سکوت رویه خانه نشینی را هم در پیش گرفت.

حال باید منتظر ماند و دید سکوت احمدی نژاد و عدم موضع گیری صریح او حتی پس از بیانات صریح رهبر معظم انقلاب، تا چه زمانی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/1404

منبع: صراط

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان