۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین مدرسه یا کلوپ شبانه!+عکس
کد خبر: ۲۱۵۶۲۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۷/۵ ساعت: ۱۹:۵۰ ↗ لینک کوتاه

وقتی نظارتی بر دانش آموزان نیست؛

مدرسه یا کلوپ شبانه!+عکس

هنوز چند روزی از شروع مدرسه نگذشته است که شاهد پخش شدن تصاویری از چند دانش آموز برازجانی در حین پاسور بازی در کلاس درس هستیم.

مدرسه یا کلوپ شبانه!+عکس
به گزارش سرویس فرهنگ وهنر  صبح قزوین ، هنوز از یکم مهرماه به عنوان اولین روز بازگشایی مدارس چند روزی نگذشته است که شاهد پخش شدن تصاویری از بعضی دانش آموزان برازجانی که مشغول بازی کردن پاسور سر کلاس درس هستند در فضای مجازی هستیم.

بعضی از این جوانان بر این باوراند که مدرسه را به عنوان محل علم و تحصیل به جای یک تفرجگاه اشتباه گرفته اند و به دور از چشم مسئولین همان طور که در تصاویر زیر مشاهده شده است در مدرسه مربوطه که از آورده شدن اسم آن اجتنبا می شود مشغول پاسور بازی هستند.

در این بین باید به این فکر باشیم که چرا دانش آموزان در این ساعات که باید روز را به جای اینکه مشغول مطالعه درس و فراگیری علم باشد باید مشغول این نوع تفریحات در سر کلاس درس باشند؟

چند سالی است که فجای مجازی گریبان گیرخانواده های ما شده است و جامعه مملوع از کلیپ هایی از مدل رقص، اذیت کردن معلم، یا ... شده است که این امر فقط موجب تضعیف جوانان ما و مراکز تحصیلی و علمی ما می شود.

البته باید این را نیز در نظر داشت که  نقش والدین در این امر بسیار مهم و کلیدی است، ولی از سوی دیگر والدین فرزندان خود را برای ساعت محدودی روانه مدرسه می کنند و بر این باور هستند که فرزندان خود مشغول فراگیری علم می باشند.

در زیر تصاویری را از یک صفحه مجازی مربوط به یکی از دانش آموزان برازجانی مشاهده می کنید که در اوقات فراغت خود مشغول ورق بازی کردن در سر کلاس درس مدرسه می باشند.

 

 

انتهای پیام/1404

منبع: دانا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان