۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین شکایت توکلی، دهقان و ابراهیمی به دیوان عدالت اداری در مورد قراردادهای جدید نفتی+ جزئیات
کد خبر: ۲۱۵۶۰۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۷/۵ ساعت: ۱۰:۳ ↗ لینک کوتاه

عدم رفع ایرادات الگوی قراردادهای جدید نفتی؛

شکایت توکلی، دهقان و ابراهیمی به دیوان عدالت اداری در مورد قراردادهای جدید نفتی+ جزئیات

توکلی با اشاره به موضوع عدم رفع ایرادات الگوی قراردادهای جدید نفتی گفت: با توجه به عدم رفع ایرادات الگوی قراردادهای جدید نفتی، بنده به همراه آقای دهقان و ابراهیمی معاون اسبق وزیر نفت شکایتی را در رابطه با الگوی جدید قراردادهای نفتی تدوین و تقدیم دیوان عدالت اداری کردیم.

شکایت توکلی، دهقان و ابراهیمی به دیوان عدالت اداری در مورد قراردادهای جدید نفتی+ جزئیات
به گزارش سرویس اقتصادی صبح قزوین ،احمد توکلی، رئیس سازمان دیده بان شفافیت و عدالت با اشاره به موضوع عدم رفع ایرادات الگوی قراردادهای جدید نفتی گفت: با توجه به عدم رفع ایرادات الگوی قراردادهای جدید نفتی، بنده به همراه آقای دهقان نماینده طرقبه و چناران و ابراهیمی معاون اسبق وزیر نفت شکایتی را در رابطه با الگوی جدید قراردادهای نفتی تدوین و تقدیم دیوان عدالت اداری کردیم.

 

وی افزود: موضوع این شکایت درباره تعارض اخرین مصوبه دولت در خصوص الگوی قراردادهای جدید نفتی و مغایرت این الگو با قوانین جاری کشور،قانون اجرای سیاستهای کلی اصل 44 و قانون نفت است.

 

رئیس سازمان دیده بان شفافیت و عدالت در خصوص آخرین وضعیت این شکایت گفت: در حال حاضر این موضوع به شعبه 4 ارجاع شده و روز گذشته پیامک این شکایت برای بنده ارسال شد و هم اکنون منتظریم تا ببینیم چه تصمیمی در این رابطه اتخاذ می شود.

انتهای پیام/1404


منبع: دانا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان