۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین اعلام آمادگی جهت واگذاری زمین برای تاسیس کتابخانه
کد خبر: ۲۱۵۶۰۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۷/۴ ساعت: ۱۶:۱ ↗ لینک کوتاه

شهردار شریفیه خبر داد:

اعلام آمادگی جهت واگذاری زمین برای تاسیس کتابخانه

شهردار شریفیه از اعلام آمادگی جهت واگذاری زمین برای تاسیس کتابخانه و مشارکت در امر ساخت کتابخانه خبرداد و گفت: مشارکت در ساخت کتابخانه و گام برداشتن در مسیر مطالعه مفید را از جمله رسالت‌های فرهنگی شهرداری شریفیه می‌دانیم.

اعلام آمادگی جهت واگذاری زمین برای تاسیس کتابخانه
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر  صبح قزوین ، حسین هاشمی شهردار شریفیه پیش از ظهر امروز در دیدار با رویا اسماعیلی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین بر اهمیت توسعه کمی و کیفی کتابخانه‎های عمومی و ترویج مطالعه مفید تاکید کرد.
در این دیدار هاشمی ضمن تبریک به خانم اسماعیلی به مناسبت انتصاب در سمت مدیرکل کتابخانه‌ها از زحمات و خدمات اداره کتابخانه‌های شهرستان به دلیل تلاش‌های صورت گرفته در حوزه کتاب و کتابخوانی در شهر شریفیه و کتابخانه دارالعباس تشکر و خواستار گسترش فعالیت‌ها در زمینه تهیه منابع و در رده‌های سنی مختلف بویژه خردسالان و نوجوانان شد.
شهردار شریفیه در ادامه از اعلام آمادگی جهت واگذاری زمین برای تاسیس کتابخانه و مشارکت در امر ساخت کتابخانه خبرداد و تاکید کرد: مشارکت در ساخت کتابخانه و گام برداشتن در مسیر مطالعه مفید از جمله رسالت‌های فرهنگی شهرداری شریفیه است.
مدیرکل کتابخانه‌های استان نیز در این دیدار از حمایت و توجه شهردار شریفیه و دغدغه فرهنگی این مسئول قدردانی کرد و گفت: در سایه وحدت و یکدلی مجموعه مدیریت شهری با کتابخانه‌ها، می‌توان به نتایج مثبت و ارزنده‌ای دست یافت.
در ادامه فاطمه خمسه عضو شورای شهر شریفیه استفاده از پتانسیل خیرین را در زمینه ساخت و تجهیز و بهسازی کتابخانه عمومی لازم و واجب دانست.
مدیرکل کتابخانه‌های استان همچنین از زمین در نظر گرفته شده برای ساخت کتابخانه در شریفیه بازدید و مسائل مربوط به احداث آن را بررسی کرد.
بازدید از کتابخانه‌های دارالعباس شریفیه و یادگار امام شهر محمدیه و قدردانی از زحمات کتابداران کتابخانه‌های این شهرها از دیگر اقدامات این بازدید بود.

گفتنی است، در این دیدار مدیرکل با اعضای کتابخانه نیز ملاقات داشته و نقطه نظرات اعضا را در خصوص خدمات دهی کتابخانه‌ها جویا شد، همچنین در برنامه کتابخوانی اعضای نوجوان کتابخانه شرکت نموده و با اهدای جایزه از توجه اعضا به مطالعه تقدیر کرد.

انتهای پیام/7003



دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان