۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین حل مشکلات مردم و استان باید در اولویت سفر رییس جمهور باشد
کد خبر: ۲۱۵۵۹۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۷/۴ ساعت: ۱۲:۵۰ ↗ لینک کوتاه

رییس شورای شهر قزوین:

حل مشکلات مردم و استان باید در اولویت سفر رییس جمهور باشد

رییس شورای شهر قزوین گفت: سفر هیئت دولت به استان نباید صرفا جنبه دیداری داشته باشد بلکه باید از مصوبات دولت برای پروژه‌های عمرانی، بهداشتی، درمانی و توسعه اشتغال استفاده کرد.

حل مشکلات مردم و استان باید در اولویت سفر رییس جمهور باشد
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ، فرج‌الله فصیحی رامندی رییس شورای شهر قزوین در با اشاره به سفر آتی رییس جمهور به قزوین اظهار کرد: اصولا هدف از سفرهایی که هیأت دولت به استان‌ها انجام می‌دهد این است که از مصوبات دولت برای امور رفاهی و عمرانی استان استفاده و بهره‌برداری شود.

وی با اشاره به مشکلات عمده قزوین عنوان کرد: کمبود اشتغال، تعطیلی واحدهای صنعتی و عدم همخوانی تعداد تخت‌های بیمارستانی استان با استاندارد کشوری از جمله مشکلاتی است که باید از این سفر برای حل آن‌ها استفاده کرد.

سفر هیئت دولت باید در جهت رفع کمبودهای استان باشد

رییس شورای شهر قزوین اضافه کرد: باید در این سفر اعتبارات دولتی برای پروژه‌های شهری و همچنین توسعه و عمران استان جذب شود چراکه این سفر در صورتی مثمرثمر خواهد بود که برای استان تامین اعتبار داشته باشد.

فصیحی رامندی تصریح کرد: سفر هیئت دولت به استان نباید صرفا جنبه دیدار داشته باشد بلکه باید از مصوبات دولت برای پروژه‌های عمرانی، بهداشتی، درمانی و توسعه اشتغال استفاده کرد؛ در این صورت است که می‌تواند تاثیر مثبتی داشته باشد.

حل مشکلات استان در سفر هیئت دولت
این مسئول بیان کرد: باید تقاضاها و خواسته‌های مردم مطرح و پیگیری شود تا نتیجه دهد، سفر رییس جمهور تاثیراتی خواهد داشت اما اینکه تا چه میزان مفید خواهد بود به شرایط و نحوه عملکرد دولت بستگی دارد.

وی در خصوص عدم تحقق وعده ۱۰۰ روزه رییس جمهور گفت: تعیین زمان برای حل مشکلات احتمال خطا دارد مگر اینکه همه زمینه‎ها و امکانات مهیا باشد لذا وعده‌های صد روزه برای رفع مشکلات یک وعده غیر عملی است.
انتهای پیام/3009
منبع: شاخص نیوز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان