۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین آنچه سایه جنگ را از کشور دور ساخته مقاومت و توان نظامی است نه برجام
کد خبر: ۲۱۵۵۹۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۷/۴ ساعت: ۹:۱ ↗ لینک کوتاه

جانشین قرارگاه خاتم الانبیاء:

آنچه سایه جنگ را از کشور دور ساخته مقاومت و توان نظامی است نه برجام

جانشین قرارگاه خاتم الانبیاء گفت: برخی به اشتباه می‌گویند که سایه جنگ به واسطه برجام از کشور ما دور شده اما اگر برد و توان موشکی و مقاومت و ایستادگی ملت نبود بی‌شک دشمن لحظه ای برای از بین بردن نظام جمهوری اسلامی از دست نمی‌داد.

آنچه سایه جنگ را از کشور دور ساخته مقاومت و توان نظامی است نه برجام
به گزارش خبرنگار سیاسی  صبح قزوین ، سردار سالار آبنوش جانشین قرارگاه خاتم الانبیاء با حضور مراسم هفت شهر عشق در مسجد امام خمینی(ره) غیاث آباد قزوین به مناسبت هفته دفاع مقدس، با انتقاد از سخن برخی که معتقد به کم کردن بودجه و توان نظامی کشور هستند اظهار کرد: برخی با استناد به ژاپن و آلمان اعلام می‌کنند که خوب است ما نیز این رویه را در پیش بگیریم و بر روی توان نظامی سرمایه گذاری نکنیم.

وی افزود: این سخنان نا آگاهانه در حالی صورت می‌گیرد که این کشورها اجازه تغییر ساختاری در برنامه‌های نظامی خود را ندارند و این اختیار بعد از جنگ جهانی از آنها سلب شده است.

آبنوش با اشاره به این که با وجود این محدودیت ها دولت ژاپن هفتمین کشوری است که بیشترین هزینه را برای ارتش انجام می‌دهد گفت: این کشور تامین امنیت خود را به آمریکا سپرده و سالیانه بودجه فراوانی را برای این امر و به نفع آمریکا هزینه می‌کند.

این مسئول ادامه داد: چه کسی گفته که در دنیای خشن امروز و در برابر کفتارهایی که دور تا دور ایران اسلامی را محاصره کرده‌اند باید سلاح کنار گذاشته شود و خود را برای مقابله با این هجوم آماده نکرد؟؟؟

جانشین قرارگاه خاتم الانبیاء با اشاره به دیدار اخیر مقام معظم رهبری عنوان کرد: برخی به اشتباه می‌گویند که سایه جنگ به واسطه برجام از کشور ما دور شده اما همانطور که رهبر انقلاب فرمودند اگر برد و توان موشکی و مقاومت و ایستادگی ملت نبود بی‌شک دشمن لحظه‌ای برای از بین بردن نظام جمهوری اسلامی از دست نمی داد.

وی با بیان اینکه برخی در داخل کشور به نفع بیگانه قلم میزنند و از دلواپس بودن ما در خصوص بحث های مختلف از جمله قراردادهای نفتی نگران هستند تصریح کرد: این طیف در مقابل انواع جنایات و اتفاقات مختلف علیه ایران سکوت می‌کنند اما در مقابل مواضع دلسوزان نظام آشفته می شوند.

این مسئول افکار عمومی جامعه را مثبت دانست و گفت: عموم جامعه در مجموع تحلیل و آگاهی خوبی از روند تصمیمات و اتفاقات مختلف دارد و همین امر هم سبب شده تا نسبت به دشمن و نفوذ کنندگان آنها اعتمادی نداشته باشند.

آبنوش هجمه به هویت ملی و دینی را راهکار دشمن برای به نتیجه رسیدن جنگ نرم دانست و عنوان کرد: دشمن که در جنگ 8 ساله نتوانست به امیال خود دست یابد اینک در تلاش است تا همت خود را برای تهی کردن کشور از هویت ملی و دینی به کار برد.

وی افزود: برای مقابله با این هجمه ها باید همه برای حفظ هویت خود به میدان آمده و هر کس در حد وسع خود در مقابل دشمنی که برای زدن ریشه انقلاب در حال توطئه است بایستد.

جانشین قرارگاه خاتم الانبیاء کفه پیروزی را در جنگ جبهه کفر علیه جبهه مقاومت را به نفع جبهه مقاومت دانست و گفت: ولایت مداران در حال حاضر مرز ها را شکسته و در جای جای جهان گسترده شده اند و همین هم سبب درماندگي دشمن شده است.
وی ادامه داد: رویش های امروز که از انقلاب اسلامی سرمنشاء دارد را باید مدیون هوشمندی زیرکانه رهبر انقلاب و ولایت مداری مومنان دانست.

آبنوش اصل سرمایه را در میان شیعیان امام حسین(ع) دانست و خاطر نشان کرد: توسل به آن حضرت سلاح برنده ما در مقابل دشمنان خواهد بود. چیزی که دشمن بعد از فتنه سال 78 به واسطه بررسی های خود کشف کرد و از آن سال تاکنون برای از بین بردن این اصل با قرار دادن بودجه های رسمی که هر ساله افزایش هم پیدا می کند در تلاش است.

جانشین قرارگاه خاتم الانبیاء در پایان خاطرنشان کرد: اگر به اصل و ریشه خود یعنی امام حسین(ع) و روحیه عاشورایی برگردیم و با نگاه به درون و مقاومت بی شک خواهیم توانست روز به روز بر اقتدار خود افزوده و نقشه های دشمنان را از بین ببریم.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان