۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین زنگ مهر در مدارس استان قزوین نواخته شد
کد خبر: ۲۱۵۵۸۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۷/۳ ساعت: ۱۱:۴۴ ↗ لینک کوتاه

با حضور مسئولین کشوری و استانی؛

زنگ مهر در مدارس استان قزوین نواخته شد

آئین نمادین بازگشایی مدارس همراه با نواختن زنگ مهر و مقاومت با حضور مسئولان کشوری و استانی در قزوین برگزار شد.

زنگ مهر در مدارس استان قزوین نواخته شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، آئین نمادین بازگشایی مدارس صبح امروز(شنبه) با حضور مسئولان کشوری و استانی در هنرستان شهید چمران قزوین برگزار شد.
سالار قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در این مراسم اظهار کرد: سال تحصیلی جدید را با شعار "مهری ماندگار با تدبیر و امید" همگام با نشاط علمی و معنوی همراه با برنامه‌ریزی با حضور ۱۶ هزار معلم و ۲۳۰ هزار دانش‌آموز در ۱۵۰۰ واحد آموزشی آغاز می‌کنیم.
وی افزود: دانش‌آموزان توجه داشته باشند که برای رسیدن به موفقیت باید لحظات را مغتنم داشته و از موکول کردن کارها به فردا اجتناب کنند زیرا فردا یافتنی نیست بلکه ساختنی است؛ بنابراین باید از همین امروز همه همت خود را برای ساختن فردایی درخشان به‌کار گیرند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با تاکید بر نشاط علمی و معنوی دانش‌آموزان در مدارس خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش دستگاهی حاکمیتی است که بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری همه دستگاه‌ها باید در خدمت این سازمان باشند و برنامه‌های آموزش و پرورش در اولویت سایر برنامه‌ها باشند.

۲۰ میلیارد تومان پروژه آموزشی در سفر هیئت دولت به استان افتتاح می‌شود
این مسئول تاکید کرد: آموزش و پرورش دستگاهی سرمایه‌ای است و انجام هر اقدامی در این سازمان در واقع سرمایه‌گذاری است که خوشبختانه اقدامات خوبی برای دانش‌آموزان استان انجام شده که امیدواریم امسال سال شکوفایی آموزش و پرورش استان باشد.
قاسمی عنوان کرد: با توجه به اهمیت دوران پیش دبستانی در زمینه آماده سازی کودکان برای ورود به مدرسه استان قزوین رتبه سوم کشوری را به خود اختصاص داده است.
وی در ادامه بیان کرد: طی سال‌های اخیر رتبه کنکور استان از جایگاه ۱۵ به ۱۱ ارتقاء یافته که البته خوشبختانه با توجه به اقدامات مناسب انجام شده پیش بینی می‌شود این رتبه در سال جاری تک رقمی شود.
قاسمی عنوان کرد: دانش‌آموزان استان با تلاش و همت توانسته‌اند در المپیادهای علمی، نانو، ریاضی و شیمی و جشنواره خوارزمی درخشان ظاهر شوند همچنین در زمینه ارتقای معدل پایه سوم نیز به موفقیت‌های ارزنده‌ای دست یابند.
وی تصریح کرد: به منظور توسعه و ارتقای سطح علمی استان باید نگاه جدی به زیرساخت‌های آموزشی داشته باشیم تا بتوانیم بهتر از سال‌های گذشته عمل کرده و به نتایج درخشانی دست یابیم.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در پایان بیان کرد: در سفر هیئت دولت به استان در حدود 20 میلیارد تومان پروژه‌های آموزش و پرورش افتتاح خواهد شد که در هفته دولت نیز شاهد افتتاح پروژه‌هایی با اعتبار 10 میلیارد تومان بودیم.
انتهای پیام/7003


دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان