۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین نوبخت; بودجه سال ۹۶ تا قبل از آذرماه تقدیم مجلس می‌شود
کد خبر: ۲۱۵۵۷۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۷/۳ ساعت: ۱۱:۱۱ ↗ لینک کوتاه

در سیستان وبلوچستان ؛

نوبخت; بودجه سال ۹۶ تا قبل از آذرماه تقدیم مجلس می‌شود

معاون رئیس جمهور گفت: تهیه و تنظیم بودجه سال ۹۶ در دست اقدام است و تا قبل از آذرماه تقدیم مجلس شورای اسلامی می شود.

نوبخت; بودجه سال ۹۶ تا قبل از آذرماه تقدیم مجلس می‌شود
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، به نقل پایگاه اطلاع رسانی دولت، محمد باقر نوبخت سخنگوی دولت جمعه شب در بدو ورود به سیستان و بلوچستان در فرودگاه بین المللی زاهدان هدف از سفرش به این استان را بازدید از برخی مناطق این استان و بررسی پیشرفت چند پروژه مهم در دست اجرا بیان کرد.  

نوبخت اظهار کرد: حضور در نشست شورای برنامه ریزی سیستان و بلوچستان و بررسی طرح های سفر پیشین ریاست جمهوری به این استان و بر آورد آخرین نیازهای منطقه برای طرح در بودجه سال آینده نیز از برنامه های این سفر است. 

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: با توجه به اینکه روز یکشنبه بررسی برنامه ششم توسعه در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار دارد، این سفر فرصت مناسبی را برای بررسی و بازنگری در برنامه پنج سال آینده توسعه سیستان و بلوچستان فراهم می کند. 

سخنگوی دولت خاطر نشان کرد: تهیه و تنظیم بودجه سال 96 در دست اقدام است و تا قبل از آذرماه تقدیم مجلس شورای اسلامی می شود.


انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

کارمند خسته از کار / ۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰

باسلاام امیداواریم در دولت امید وتدبیر برای یکبار هم به تقاضای کارکنان مبنی بر احیای طرح بازنشستگی پیش ازموعد برای کارکنان دولت بالای 27 سال سابقه وبانوان بالای 20 سال در بودجه 96 اقدام و آنرا درهمین امسال کاربردی و عملیاتی نمایند
اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان