۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین ملت ایران سد تهدیدها را در ۸ سال دفاع مقدس شکست نه در مذاکره
کد خبر: ۲۱۵۵۶۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۷/۳ ساعت: ۱۰:۳ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه موقت آبیک:

ملت ایران سد تهدیدها را در ۸ سال دفاع مقدس شکست نه در مذاکره

امام جمعه موقت آبیک با اشاره به اینکه امنیت امروز انقلاب به برکت خون شهدا و دلاوری‌های رزمندگان اسلام است، گفت: ملت ایران تهدیدها را در ۸ سال دفاع مقدس شکستند نه در مذاکره.

ملت ایران سد تهدیدها را در ۸ سال دفاع مقدس شکست نه در مذاکره
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ، حجت‌الاسلام عبدالصمد رمضانی امام جمعه موقت شهر آبیک در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهر آبیک اظهار کرد: چرا عده‌ای به دنبال ساختن ابهت پوشالی آمریکا هستند.
وی افزود: شهدا، رزمندگان و ایثارگران در ۸ سال دفاع مقدس ابهت پوشالی دو قدرت شرق و غرب را با تکیه به تقوای الهی شکستند، اما امروز یک عده‌ به دنبال این هستند که این ابهت شکسته شده را دوباره بسازند و زیور کنند.
رمضانی خاطرنشان کرد: شکسته شدن حصر آبادان در عملیات ثامن‌الائمه با رمز نصر من الله و فتح القریب، صورت گرفت و رزمندگان به تکیه بر نیروی ایمان فلاح میدان شدند.
وی تصریح کرد: وقتی امام خمینی یک دستوری می‌دادند نیروهای مسلح ما از جمله ارتش، سپاه، مردم و سایر افراد دست از پا نمی‌شناختند و به ندای بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران لبیک می‌گفتند. 
امام جمعه موقت شهر آبیک با اشاره به کلام امام درباره هفته دفاع مقدس تصریح کرد: هر روز ما در جنگ برکتی داشتیم و ما به برکت ۸ سال دفاع مقدس امروز انقلاب را حفظ کردیم و ما در جنگ ابهت پوشالی دو ابر قدرت شرق و غرب را شکستیم.
وی ادامه داد: این جنگ، جنگ بین حق و باطل بود و ما در این جنگ تحمیلی حتی یک لحظه از کار خود پشیمان نیستیم ما در جنگ علاوه بر اینکه ابهت ابرقدرت‌ها را شکستیمقدرت ایمان را نیز به مردم جهان به اثبات رساندیم.
رمضانی متذکر شد: امروز بعضی‌ها در داخل این کشور می‌خواهند ابهت ابرقدرت‌ها که در جنگ توسط خون شهدا و رزمندگان اسلام شکسته شد دوباره باز سازی کنند.
وی هشدار داد: مگر مقام معظم رهبری نمی‌گویند که امریکا قابل اعتماد نیست مگر کور و کَر هستید که این‌ها را نمی‌شنوید از یک طرف دغدغه مذاکره و از یک طرف دغدغه مذاکره نکبت بار و ننگین و از طرف دیگر نادیده گرفتن قدرت نظامی و موشکی کشور، کی از این کارها دست می‌کشید.
امام جمعه موقت با تأکید بر اینکه ملت ایران تهدیدها را در ۸ سال دفاع مقدس شکستند نه در مذاکره، تصریح کرد: عزت ایران را بیش از این زیر پا نگذارید.
وی با بیان اینکه آیا مرام شهدا این است که ابهت ابرقدرت‌ها را بازسازی کند، عنوان کرد: مرام شهدا شکستن ابهت ابر قدرت‌هاست ما باید راه شهدا را برویم.
رمضانی مطرح کرد: عده‌ای حرف‌های ذلت‌آور می‌زنند و می‌گویند که این امنیت در سایه مذاکره است و نه در سایه شهدا، این حرف‌ها چیست که به زبان جاری می‌کنید، سلام خدا به شهدا که مرگشان مایه عزت و آبرو و امنیت امروز جمهوری اسلامی است.
این مسئول مسئله هدایت مردم به تقوا را یکی از مهم‌ترین ارکان اسلام دانست و گفت: کمتر خطبه‌ای است که حضرت علی(ع) مردم را به تقوا دعوت نکرده باشد چون تقوا همه چیز است وقتی تقوا در یک جامعه باشد همه مشکلات مردم رفع خواهد شد.
امام جمعه موقت آبیک به بازگشایی مدارس اشاره و با تبریک به دانش‌آموزان اظهار کرد: اگر امروز بر روی دانش‌آموزان سرمایه‌گذاری کنیم در آینده به مشکل بر نمی‌خوریم. دولت و مردم باید به این نکته توجه کنند.
وی با اشاره به اینکه ماه ذی‌الحجه ماه ولایت است، گفت: نزول آیه تطهیر در شأن اهل بیت(ع) در سال ۹ هجری قمری که این آیه تاج افتخار ب ای شیعه و چهارده معصوم است که محکم‌ترین دلیل بر اثبات عصمت ائمه اطهار است.
رمضانی در پایان با بیان اینکه آیات زیادی در قرآن بر جانشینی امام علی(ع) بعد از پیامبر اشاره داشته است، گفت: انگشتر بخشی حضرت علی(ع) در نماز و در حال رکوع و نزول آیه ولایت در شأن حضرت علی(ع) که پیامبر فرمودند جوانی که در حال رکوع انگشتر خود را به یک فقیر اهدا کرد بعد از من جانشین بر حق من است که این روز نیز روز ولایت است‌.
انتهای پیام/3009

منبع: نگاه آبیک

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان