۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین تقاضای بی پاسخ خانم نماینده از وزیر فرهنگ و فوت دو تن از مصدومان انفجار تانکر روغن
کد خبر: ۲۱۵۵۵۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۷/۳ ساعت: ۸:۲۰ ↗ لینک کوتاه

گنجینه‌ای از داغ‌ترین اخبار استان در هفته‌ای که گذشت؛

تقاضای بی پاسخ خانم نماینده از وزیر فرهنگ و فوت دو تن از مصدومان انفجار تانکر روغن

هفته گذشته استان قزوین دستخوش وقایع و اتفاقاتی قابل تامل بوده که به اختصار در گنجینه داغ‌ترین اخبار این هفته استان گردآوری شده است.

تقاضای بی پاسخ خانم نماینده از وزیر فرهنگ  و  فوت دو تن از مصدومان انفجار تانکر روغن
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، گنجینه صبح قزوین ، مجموعه ای از اخبار هفته گذشته پایگاه خبری-تحلیلی صبح قزوین است که هر هفته روزهای شنبه تقدیم حضور می‌گردد.
با کلیک بر روی تیتر اخبار میتوانید خبر کامل را مطالعه کنید



امروز کشورمان به برکت 8 سال دفاع مقدس حرف اول را در جهان می‌زند/ زمزمه عدم نیاز به قدرت دفاعی کاری غلط و تحلیلی خطرناک است

امام جمعه موقت قزوین با بیان اینکهامروز کشورمان به برکت 8 سال دفاع مقدس حرف اول را در جهان می‌زند، بیان کرد: مدتی است زمینه زمزمه شوم عدم نیاز به قدرت دفاعی ایجاد شده و رهبری گفتند این یک کار غلط و تحلیل خطرناک است.

دوتن از مصدومان حادثه انفجار تانکر روغن فوت شدند
دوتن از مصدومان حادثه انفجار تانکر روغن در قزوین به علت سوختگی شدید جان خود را از دست دادند.


تصادف کامیون با اتوبوس ۲۱ مصدوم بر جای گذاشت

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین از تصادف کامیون و اتوبوس در اتوبان قزوین-زنجان خبر داد.


برخورد قاطع و مستمر با زمین‌خواران در استان/ کوتاهی هر نهاد یا مسئولی در حفظ بیت المال قابل پذیرش نیست

دادستان قزوین از برخورد قاطع و مستمر دستگاه قضا با زمین‌خواران در استان خبرداد و عنوان کرد: باید با هر نهاد یا مسئولی که در زمینه انجام وظیفه در حفظ حقوق بیت المال کوتاهی می‌کند، برخورد قانونی صورت پذیرد.


استان قزوین کشش گفتار درمانی رئیس جمهور را ندارد

استان میزبان بحران‌های آب، رکود صنایع، بیکاری، کمبود بودجه، اضمحلال روستاها، نبود بیمارستان، طرح‌های نیمه کاره و البته سایر معضلات ریز و درشت فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است؛ بنابراین برای این استان با این وسعت از معضلات دیگر مجالی برای گفتاردرمانی و صرف بودجه‌های کلان برای استقبال از رئیس جمهور و شنیدن وعده‌های انتخاباتی باقی نمانده است.


آغاز سال تحصیلی 16600 دانش‌آموز قزوینی در مقطع اول متوسطه

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از تحصیل 16600 دانش‌آموز قزوینی در مقطع اول متوسطه استان در سال تحصیلی جاری خبر داد.


آینده جهان روشن و جبهه حق در همه عرصه‌ها بر باطل پیروز خواهد شد

نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: آینده جهان روشن و پیروزی جبهه حق بر باطل در همه عرصه‌های بین‌المللی می‌بینیم، ما آینده جهان را آینده برچیده شدن اشراری مانند داعش که تحریک شده امریکا، اسرائیل، انگلیس و سعودی‌های همانند یهودی‌ها هستند، می‌دانیم.


خرید تضمینی برق خورشیدی از مشترکین

شرکت توزیع برق استان اعلام کرد: در راستای استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر و مبادله توافقنامه با سازمان انرژی‌های نو شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین آمادگی دارد تا در قالب قرارداد نسبت به خرید تضمینی برق از مشترکین اقدام نماید.


نیروهای مسلح ما تنها نیروی نظامی مکتبی و عملیاتی بابصیرت در دنیاست

فرمانده قرارگاه تاکتیکی لشگر ۱۶ زرهی قزوین بیان کرد: ما به هویت جمعی نظامیان کشور اعم از سپاهیان، نیروهای مسلح ارتش و نیروهای انتظامی افتخار می‌کنیم که ما تنها نیروی مسلح مکتبی با کارایی عملیاتی همراه با منطق و بصیریت هستیم.


مشق فرهنگ ایرانی با نوشت افزار خارجی!/ رسانه ملی در معرفی اسطوره‌های ایرانی-اسلامی ضعیف عمل می‌کند

دانش‌آموزان معمولا تصاویر روی جلدِ دفاتری را انتخاب می‌کنند که آنها را بشناسند این در حالی است که برنامه‌های جذابی برای معرفی شخصیت‌ها و قهرمانان داخلی برای گروه سنی کودکان و نوجوانان تولید نشده در نتیجه کودکان نیز به سوی خرید نوشت افزار با نقوش خارجی تمایل دارند.


نمایش "غدیر" یکی از برترین تئاترهای کشور است/ در 167 شهر این تئاتر اجرا می‌شود

کارگردان نمایش غدیر به اجرای این تئاتر در 167 شهر کشور اشاره کرد و گفت: تئاتر غدیر یکی از برترین نمایش‌های کشور است.


22 درصد اعتبارات استان به حوزه حمل و نقل و راه‌سازی اختصاص دارد

فرماندار قزوین گفت: تعداد 412 پروژه آب، آموزش و پرورش، رفاهی، حمل و نقل و ورزشی است که بیشترین اعتبار در حدود 22 درصد به پروژه‌های حمل و نقل و راهسازی اختصاص یافته است.


روحانیون و طلاب باید پرچم داران بصیرت و تقوا باشند

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با تاکید بر اینکه روحانیون و طلاب باید پرچم داران بصیرت و تقوا باشند، گفت: روحانیون باید از حزب‌گرایی و جناح‌گرایی پرهیز کنند.


افتتاح تقاطع خلیج فارس همزمان با سفر ریاست جمهوری به قزوین

معاونت فني و عمراني شهرداري قزوين گفت: تقاطع غيرهمسطح خليج فارس در مرحله اجراي آخرين اقدامات عمراني بوده و همزمان با سفر ریاست جمهوری به مرحله بهره برداري خواهد رسيد.


کشف بیش از ۱۴۸هزار نخ سیگار خارجی قاچاق و ۲۰ کیلوگرم تریاک در قزوین

تعداد 148 هزار و400 نخ سيگار خارجي قاچاق خارجي و بيش از 20 کيلوگرم ترياک از قاچاقچي موادمخدر در قزوین کشف شد.


مرزهایی میان اجلاس بازی و فرصت سازی

فرصت سازی بی بدیل اجلاس‌های بین المللی برای شهر و استانی که تا دو دهه پیش بزرگترین افتخارش استان شدن بود، یقیناً دستاوردی نیست که بتوان از آن چشم پوشید و در ازای آن به بانیان و همه کسانی که در برگزاری این اجلاس در قزوین نقش داشته‌اند دست مریزاد نگفت.


1500 کیلوگرم گوشت فاسد در قزوین کشف و ضبط شد

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین گفت: با تلاش ماموران دامپزشکی یک هزار و 50 کیلوگرم سینه‌مرغ غیرقابل مصرف و بیش از 450 کیلوگرم گوشت فاسد در شهرستان قزوین کشف و ضبط شد.


قرارداد FATF منکر بسیار بزرگی است

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: قرارداد FATF منکر بسیار بزرگی است، زیرا طبق نظر کارشناسان خواری، ذلت، حصر و زیر نفوذ دشمنان قرار گرفتن را برای ما به همراه می‌آورد.


پایتخت خوشنویسی عنوانی نیست که در جایی ثبت کنیم/ حمایت مالی از پروژه تالار شهر قزوین نیازمند بررسی است

وزیر فرهنگ و ارشاد با بیان اینکه حمایت مالی از پروژه تالار شهر قزوین نیازمند بررسی است، گفت: پایتخت خوشنویسی برای قزوین، عنوانی نیست که در جایی ثبت کنیم بلکه در عمل این پایتختی باید به ثبت برسد.


انتخابات زودهنگام در هیأت مدیره نظام مهندسی قزوین با چه اهدافی صورت می‌گیرد؟/ ریاست فامیلی با مدیریت از راه دور

جمعی از مهندسان سازمان نظام مهندسی قزوین عنوان کردند: عده‌ای با حمایت و نفوذ یکی از اعضای شورای شهر قزوین به دنبال ریاست فامیلی در سازمان نظام مهندسی هستند و آنچه در این شرایط به چشم نمی‌آید مطالبات به حق مهندسان استان است.


۷ مصدوم در انفجار تانکر روغن در قزوین/ حال 2 تن از مصدومان وخیم است

ظهر امروز انفجار تانکر حامل حلال روغن در کارخانه روغن سازی قزوین 7 مصدوم برجای گذاشت.


تقاضای خانم نماینده از وزیر فرهنگ بی‌پاسخ ماند/ رکورد تاخیر در همایش‌ها شکسته شد/ نماینده‌ای که در مجلس با خط زیبا می‌نویسد!

اختتامیه چهارمین دوسالانه خوشنویسی در قزوین با یک ساعت و نیم تاخیر برگزار شد که می‌توان گفت رکورد تاخیر در همایش‌ها شکسته شد، این اختتامیه با حاشیه‌های قابل توجهی همراه بود.


انتهای پیام/9003
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان