۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین سرمازدگی و خشکسالی بیشترین خسارت در حوادث غیرمترقبه به قزوین
کد خبر: ۲۱۵۵۲۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۷/۱ ساعت: ۸:۳۶ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل مدیریت بحران استان عنوان کرد

سرمازدگی و خشکسالی بیشترین خسارت در حوادث غیرمترقبه به قزوین

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: سرمازدگی و خشکسالی بیشترین خسارت را در حوادث غیرمترقبه به استان وارد کرده است.

سرمازدگی و خشکسالی بیشترین خسارت در حوادث غیرمترقبه به قزوین
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ، رضا گروسی مدیرکل کدیریت بحران استان قزوین با بیان اینکه سرمازدگی و خشکسالی بیشترین خسارت در حوادث غیرمترقبه به استان وارد کرده است، اظهار کرد: براساس ارزیابی‌های انجام شده بیش از ۴۳ نوع حوادث مترقبه در جهان رخ می‌دهد که در ایران ۳۳ نوع حادثه تجربه شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری ادامه داد: در استان قزوین ۳۱ نوع حادثه رخ داده که عمده حوادث و بلایای طبیعی وارده در استان به ترتیب شامل سرمازدگی، خشکسالی، سیل و زلزله است.

این مسئول تصریح کرد: به علت دخالت‌های غیر منطقی انسان در طبیعت و گاهی مدیریت‌های غلط شاهد برخی بلایای طبیعی از جمله فرونشست زمین، تشدید ریزگردها و توسعه بیابان ها هستیم.

گروسی یادآور شد: اقدامات خوب و مناسبی در زمینه مقابله، کنترل و کاهش خسارت حوادث غیرمترقبه در استان صورت گرفته است؛ اما همچنان با آموزش های تخصصی باید آمادگی خود را بالا ببریم و در مقابل حوادث بیشتر ایمن شویم.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی امداد و نجات،اطفای حریق و کمک‌های اولیه به خصوص در مدارس که هرساله با همکاری دستگاه‌های ذیربط در سطح مدارس استان برای دانش آموزان و معلمان برگزار می‌شود، اقدامات مفیدی است و باید تداوم داشته باشد.
انتهای پیام/3009
منبع: شاخص نیوز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان