۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین آینده جهان روشن و جبهه حق در همه عرصه‌ها بر باطل پیروز خواهد شد
کد خبر: ۲۱۵۵۱۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۶/۳۱ ساعت: ۱۱:۲۷ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین در مراسم رژه نیروهای مسلح:

آینده جهان روشن و جبهه حق در همه عرصه‌ها بر باطل پیروز خواهد شد

نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: آینده جهان روشن و پیروزی جبهه حق بر باطل در همه عرصه‌های بین‌المللی می‌بینیم، ما آینده جهان را آینده برچیده شدن اشراری مانند داعش که تحریک شده امریکا، اسرائیل، انگلیس و سعودی‌های همانند یهودی‌ها هستند، می‌دانیم.

آینده جهان روشن و جبهه حق در همه عرصه‌ها بر باطل پیروز خواهد شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان پیش از ظهر امروز(چهارشنبه) در مراسم رژه نیروهای مسلح استان قزوین در مقابل لشگر 16 زرهی اظهار کرد: فرمان کسب قدرت، توانمندی، آمادگی دفاعی و سرکوب دشمنانِ بندگان خدا در همه عالم، از سوی خداوند صادر شده است.

وی تصریح کرد: تفاوت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، که مجوزشان را از وحی و قرآن گرفته‌اند، با نیروهای مسلح در هر جای دیگر دنیا این است که ما از خدا فرمان گرفته و برای اجرای فرمان خدا از نیرو، قدرت و عزت خودمان استفاده می‌کنیم.

امام‌جمعه قزوین در ادامه افزود: دیگران برای هوا و هوس رانی، کشورگشایی، گسترش ظلم و سیطره بر بندگان خدا، به دنبال قدرت و توان نظامی هستند، اما بندگان خدا برای خاموش کردن آتشِ جنگ‌هایِ خانمان سوزِ هوس رانان ظالم، به میدان می‌آیند.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین تأکید کرد: نیروهای مسلحی که مجوز حرکتشان را از قرآن گرفته‌اند، برای امنیت جهانی تلاش می‌کنند، برای حفاظت و حراست از کرامت انسانی از قدرت‌شان استفاده می‌کنند و برای فرو نشاندن سیطره دشمنان خدا دست به سلاح می‌برند.

وی ادامه داد: برای همین منظور، به هر میزانی که برد سلاح‌های ما افزایش می‌یابد و به هر میزانی که موشک‌های ما نقاط دورتر را نشانه می‌گیرند، به همان اندازه سیطره شیطانی دشمنان، کم‌تر و کوتاه‌تر می‌شود و مردم و مستضعفان احساس آرامش و امنیت می‌کنند.

عابدینی خاطرنشان کرد: خدای متعال فرمان داده: «و اعدّوا لهم ما استطعتم من قوّة»؛ یعنی مهیا کنید خودتان را و هر چه می‌توانید بر قدرت‌ خود در مقابل دشمن بیفزایید؛ موشک‌های ما باید هر روز مخرب‌تر، هول‌انگیزتر و با برد و تخریب بیشتر نسبت به گذشته شوند.

امام‌جمعه قزوین بیان کرد: این قدرت و توان نظامی باید برای دشمنان خدا که همان دشمنان مردم و بندگان خداوند هستند، این‌گونه باشد و باید این موشک‌ها همان‌قدر که برای دشمنان رعب و وحشت و ناامنی ایجاد می‌کنند، برای مردم و مستضعفان در هر کجای دنیا پیامبران صلح، دوستی، امنیت و آسایش باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با اشاره مجدد به آیه شریفه «و اعدّوا لهم ما استطعتم من قوّة»، اذعان کرد: خدا از ما می‌خواهد دو نوع نیرومندی و قدرت از خود نشان دهیم؛ یک نیرومندی و قدرت نظامی است و دیگری نیرومندی معنوی، فرهنگی و انسانی؛ که کرامت، عزت و مردم‌دوستی از مصادیق آن است.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح ما باید شدت، خوف و خطر برای دشمنان خدا و آشتی و سلم و دوستی برای مردم به همراه داشته باشند، یادآور شد: خدا فرموده: «اَشِدّاءُ عَلَى الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم» یعنی باید بین خودمان، توده‌های مردم و حتی ملت‌های بیرون از مرزها پیام دوستی، صلح و آشتی به ارمغان بیاوریم و در مقابل کفار و دشمنان سرسخت باشیم.

عابدینی اظهار کرد: در زیارت عاشورا می‌خوانیم: با بیان «انّی سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ وَ حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُمْ» به امام حسین (ع) که وارث همه انبیا و اولیا هست، نشان می‌دهیم که ما نیز با شما همراه هستیم و با آنکه با تو سر جنگ ندارد، آشتی هستیم.

امام‌جمعه قزوین تصریح کرد: دوست‌داران امام حسین (ع) تنها شیعیان نیستند و صدها میلیون مسلمان ولو این‌که اسم شیعه ندارند، اما عاشق اهل بیت (ع) و عاشق امام حسین (ع) هستند، صدها میلیون مسیحی علاقه‌مند به امام حسین (ع) هستند و این که رسول اکرم (ص) می‌فرماید: «أنَا مَدینَةُ العِلمِ وعَلِیٌّ بابُها» یعنی از راه امرالمؤمنین و اولاد ایشان، جهان به پیروی از پیامبر خاتم، اسلام و قرآن قدم بر خواهد داشت و ما منتظر چنین روزی هستیم.

وی بیان کرد: خدای متعال وقتی ما را به پایداری، ثبات قدم و جنگ با دشمن دعوت می‌کند می فرماید: وقتی مقابل دشمن قرار می‌گیرید، ثابت قدم و محکم باشید و زیاد از خدا یاد کنید؛ زیرا شما برای خدا و بسترسازی عبادت و بندگی، برای آمادگی جهان برای توسعه عدالت فراگیر و جهانی می‌کوشید، بنابراین همواره باید به یاد خدا، همراه با فرامین الهی و مجری دستورات خدا در قرآن کریم باشید.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین افزود: این معنا به خوبی تفاوت نگاه یک نیروی مسلح تربیت شده در دانشگاه قرآن و دین را با آن‌هایی که ظلم، جنایت و شرارت از آن‌ها می‌جوشد، نشان می‌دهد.

عابدینی خاطرنشان کرد: خدای متعال می‌فرماید شما وقتی اهل ذکر و ایمان شدید، موشکی که شلیک می‌کند و تیری که به سمت دشمن روانه می‌کنید، این شما نبودید که دست به این کار زدید، بلکه خداوند خواست که این تیر به هدف اصابت نماید.

وی یادآور شد: این‌که خداوند می‌فرماید: «وَ ما رَمَيْتَ إِذْ رَمَيْتَ وَ لکِنَّ اللَّهَ رَمي» یعنی گلوله شما قهر، خشم و انتقام الهی است و جهنم را برای دشمنان به همراه می‌آورد، چنان‌که همین گلوله امنیت و آسایش را برای دوستان خدا فراهم می‌کند.

امام‌جمعه قزوین اذعان کرد: امام علی(ع) وقتی خاطرات خودشان از جنگ‌هایی که در کنار رسول خدا بودند بیان می‌کنند، می‌فرمایند: ما در حقیقت چیزی نداشتیم، سلاحی نداشتیم و دشمن خیلی قوی بود اما ما با ایمان و عقیده در مقابل دشمن ایستادیم و وقتی خدا ایمان و صداقت را در ما دید، برای ما پیروزی و برای دشمنان شکست را به ارمغان آورد.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین اضافه کرد: یک مؤمن پیروزی و شکست را در میدان جنگ نمی‌بیند، زیرا هم پیروزی مؤمن و هم شکست دشمن با اراده خداوند محقق می‌شود و ما باید لیاقت و شایستگی کسب پیروزی الهی را که از سوی خدا نازل می‌شود، در خودمان ایجاد نماییم.

وی ابراز کرد: ما آینده را آینده روشن و پیروزی جبهه حق بر باطل در همه عرصه‌های بین‌المللی می‌بینیم، ما آینده جهان را آینده برچیده شدن اشراری مانند داعش که تحریک شده امریکا، اسرائیل، انگلیس و سعودی‌های همانند یهودی‌ها هستند، می‌دانیم و آینده جهان را آینده گسترش اسلام و نیروهای مسلحِ مسلمان در همه جای عالم می‌دانیم.
عابدینی خاطرنشان کرد: ما ایمان داریم به وعده الهی که فرمود: «و لقد كتبنا فی الزبور من بعد الذكر انّ الارض یرثها عبادی الصالحون»؛ خدا وعده داده که آینده جهان را بندگان شایسته خدا مدیریت خواهند کرد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان