۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین خرید تضمینی برق خورشیدی از مشترکین
کد خبر: ۲۱۵۵۰۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۶/۳۱ ساعت: ۱۰:۱۴ ↗ لینک کوتاه

شرکت توزیع برق استان قزوین اعلام کرد:

خرید تضمینی برق خورشیدی از مشترکین

شرکت توزیع برق استان اعلام کرد: در راستای استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر و مبادله توافقنامه با سازمان انرژی‌های نو شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین آمادگی دارد تا در قالب قرارداد نسبت به خرید تضمینی برق از مشترکین اقدام نماید.

 خرید تضمینی برق خورشیدی از مشترکین
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، شرکت توزیع برق استان قزوین آماده انعقاد قرارداد برای خرید تضمینی برق خورشیدی از مشترکین تا سقف 100 کیلوو ات است.
سعید بهادیوند چگینی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین در جلسه صبح امروز(چهارشنبه) در جلسه این سازمان با اعلام خبر فوق افزود: در راستای استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر و مبادله توافقنامه با سازمان انرژی‌های نو شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین آمادگی دارد تا در قالب قرارداد نسبت به خرید تضمینی برق از مشترکین تا سقف 100 کیلو وات اقدام کند.
وی در ادامه گفت: متقاضیان می‌توانند پس از مطالعه متن قرارداد مذکور در سایت این شرکت به نشانی www.qazvin -ed.co .ir جهت اخذ مجوز برای احداث نیرو گاه اقدام نمایند و این شرکت بعنوان خریدار ظرف 7 روز کاری موضوع را بررسی و در صورت بلا مانع بودن موضوع مجوز احداث توزیع و نصب کنتور را صادر نماید.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین افزود: قرارداد مذکور 20 ساله بوده و فروشنده موظف به رعایت مفاد قانون سازمان برق ایران بخصو ص ماده 15 می‌باشد همچنین رعایت کلیه استانداردهای الزامی وزارت نیرو در خصوص تولید، تزریق و اتصال به شبکه توزیع از جمله تشخیص جزیره ای شدن و قطع از شبکه، هارمونیک‌های مجاز، قطع اتصال کوتاه و تزریق جریان مستقیم به شبکه توزیع بر عهده فروشنده است.
بهادیوند چگینی در خصوص قیمت خرید برق مذکور گفت: قیمت خرید برق تضمینی بر اساس مصوبه وزارت نیرو با توجه سقف انشعاب تا 20kw به مبلغ 8000 ریال و تا 100k w به مبلغ 7000 ریال است.
وی در پایان افزود: متقاضیان لازم است جهت انعقاد قرارداد با در دست داشتن مدارک لازم به حوزه ستادی این شرکت - واحد جلب مشارکت تولید پراکنده مراجعه فرمایند.
انتهای پیام/3009

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان