۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین آینده ای بهتر از صدام برایتان پیش بینی نمی کنیم/ از دفاع مقدس ما عبرت بگیرید
کد خبر: ۲۱۵۵۰۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۶/۳۱ ساعت: ۹:۵۶ ↗ لینک کوتاه

سرلشگرباقری خطاب به آل سعود:

آینده ای بهتر از صدام برایتان پیش بینی نمی کنیم/ از دفاع مقدس ما عبرت بگیرید

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دفاع مقدس ما باید عبرت کسانی باشد که آن زمان از صدام با پول و سلاح حمایت کردند و اصل همسایگی را به جا نیاورند.

آینده ای بهتر از صدام برایتان پیش بینی نمی کنیم/ از دفاع مقدس ما عبرت بگیرید
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین  ،سرلشکر محمد باقری ستاد رئیس کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مراسم رژه 31 شهریور با بیان اینکه هفته دفاع مقدس یادآور رشادتها، دلاوریها و جانفشانی های ملت ایران است اظهار کرد: به گواهی تاریخ طی چندین قرن گذشته هیچ گاه ملت ایران آغاز کننده هیچ جنگی نبوده است و ملت ما در طول تاریخ همواره ملتی صلح دوست و مسالمت جو بوده است.

 

وی با بیان اینکه دفاع مقدس آیینه تمام نمای سلحشوریهای رزمندگانی بود که در برابر رژیم بعث عراق قرار گرفته بودند گفت: دفاع مقدس باید عبرت کسانی باشد که از صدام ورژیم بعث با پول وسلاح حمایت کردند و اصل همسایگی را به جان نیاوردند؛ آنها هر چند مورد رافت جمهوری اسلامی ایران قرار گرفتند اما باید این هشدار ما را جدی بگیرند که اگر خودشان به خودی خود و یا در زیر چتر آمریکا بخواهند وارد مبارزه با ایران شوند ما برای آنها آینده ای بهتر از صدام پیش بینی نمی کنیم.

 

وی با بیان اینکه در دفاع مقدس جهاد اصغر با جهاد اکبر تلفیق شد تصریح کرد: امروز 8 سال دفاع مقدس ما چراغ راه برادران ایمانی مان در سوریه ،‌لبنان،افغانستان، یمن،‌عراق و بحرین مظلوم است.

 

سرلشکر باقری با بیان اینکه دشمنان ما تلاش می کنند تا محدودیتها و فشارها را در برابر محور مقاومت افزایش دهند گفت: آنها موفقیت های ایران در مبارزه با تروریسم را شکست خود می دانند.

 

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه هدف نهایی آمریکا واسرائیل نابودی زیرساختهای کشورهای مسلمان سوریه وعراق و مجبور کردن آنها به وابسته خودشان می باشد تصریح کرد: به فضل الهی نه تنها آنها در این هدفشان موفق نخواهند شد بلکه امروز منطقه ما به مخمصه کاخ بزرگ و هم پیمانان منطقه آنها تبدیل شده است.

 

سرلشکر باقری با بیان اینکه تجربه 38 سال سپری شده از انقلاب اسلامی به ویژه دوران دفاع مقدس موجب شده که نیروهای مسلح ما در حوزه دستاوردهای دفاعی با خلاقیت و ابتکار مسیر افتخار آفرینی در عرصه های مختلف زمینی ،‌دریایی ، هوایی و هوافضا به پیش ببرند.

 

وی در پایان با بیان اینکه اقدام اخیر آمریکای جنایتکار در اعلام حمایت نظامی از رژیم صهیونیستی ما بر قدرت افزایی نیروهای مسلح مصمم تر از گذشته می کند تاکید کرد: آزمایشهای نظامی ایران طبق جدول و برنامه ریزی تعیین شده ادامه پیدا خواهد کرد و تحت هیچ شرایطی مورد تعلیق قرار نخواهد گرفت و ما هر گاه صلاح بدانیم آنها را رسانه ای خواهیم کرد.

 انتهای پیام/1404

منبع:میزان


دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان