۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین نیروهای مسلح ما تنها نیروی نظامی مکتبی و عملیاتی بابصیرت در دنیاست
کد خبر: ۲۱۵۵۰۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۶/۳۱ ساعت: ۹:۵۴ ↗ لینک کوتاه

فرمانده قرارگاه تاکتیکی لشگر ۱۶ زرهی قزوین:

نیروهای مسلح ما تنها نیروی نظامی مکتبی و عملیاتی بابصیرت در دنیاست

فرمانده قرارگاه تاکتیکی لشگر ۱۶ زرهی قزوین بیان کرد: ما به هویت جمعی نظامیان کشور اعم از سپاهیان، نیروهای مسلح ارتش و نیروهای انتظامی افتخار می‌کنیم که ما تنها نیروی مسلح مکتبی با کارایی عملیاتی همراه با منطق و بصیریت هستیم.

نیروهای مسلح ما تنها نیروی نظامی مکتبی و عملیاتی بابصیرت در دنیاست
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، رژه نیروهای مسلح استان قزوین به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور مسئولین استانی و فرماندهان ارشد نظامی صبح امروز(چهارشنبه) مقابل قرارگاه فرماندهی ارشد نظامی آجاد استان قزوین در حال برگزاری است.
امیر رضایی، فرمانده قرارگاه تاکتیکی لشگر ۱۶ زرهی قزوین در ابتدای این مراسم ضمن خیر مقدم به خانوادههای شهدا، جانبازان و آزادگان، گفت: دفاع ما در سالهای دفاع مقدس دفاعی پاک از ارزش‌ها و اهداف پاک و خالص بود.
وی افزود: معمار کبیر انقلاب هدایتگر یکی از مظلومانه ترین دفاع‌های تاریخ بودند و ملت و رزمندگان کشور با هدف رضایت خدا و به پشتوانه رهبری و ولایت فقیه توانستند در مقابل دشمنان اسلام بایستند.
این مسئول ادامه داد: ما به هویت جمعی نظامیان کشور اعم از سپاهیان، نیروهای مسلح ارتش و نیروهای انتظامی افتخار می‌کنیم که ما تنها نیروی مسلح مکتبی با کارایی عملیاتی همراه با منطق و بصیریت هستیم.
رضایی افزود: نیروهای نظامی کشور با ساماندهی نیروها، ارتقا کیفیت آموزش و تکیه بر تواناهایی‌های معنوی در اعماق قلب نیروها به قدرت واقعی در منطقه رسیده است.
وی با اشاره به اهمیت جایگاه سازمان‌های عقیدتی سیاسی در بطن نیروهای مسلح، تصریح کرد: ما توانسته ایم با تحقیقات علمی و تولید تسلیحات موشکی و دریایی و زمینی متناسب با جغرافیای کشور و بومی سازی این تسلیحات کام های موثری را برداریم.
این مسئول ادامه داد: نیروهای مسلح با حضور در مناطق پرچالش و پرخطر دنیا با اقتدار و صلابت و قدرت بازدارندگی منافع جمهوری اسلامی را در منطقه حفظ کرده است.
رضایی اظهار کرد: باور داشته باشیم با تکیه بر توانایی‌های نظامی خود می‌توانیم با قدرت‌های سلطه گر جهان مقابله کنیم و هم اکنون نیز به عنوان نیروی مسلح موفق در منطقه هستیم و آمادکی خود را همگام با دامنه و حجم تهدیدات دشمن افزایش می‌دهیم.
وی خاطرنشان کرد: دفاع برای ما هچنان در همه عرصهها باقی است و در شرایط پیچیده آمادگی دفاع را داریم.
انتهای پیام/ ۹۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان