۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین توزیع ۱۰۰۰ بسته لوازم التحریر و ۲۵ سری جهیزیه در بین نیازمندان شهرستان البرز
کد خبر: ۲۱۵۴۹۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۶/۳۱ ساعت: ۸:۵۱ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل اوقاف استان قزوین خبر داد:

توزیع ۱۰۰۰ بسته لوازم التحریر و ۲۵ سری جهیزیه در بین نیازمندان شهرستان البرز

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین از توزیع ۱۰۰۰ بسته لوازم التحریر و ۲۵ سری جهیزیه در بین دانش آموزان و زوج‌های نیازمندان شهرستان البرز خبر داد.

توزیع ۱۰۰۰ بسته لوازم التحریر و ۲۵ سری جهیزیه در بین نیازمندان شهرستان البرز
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ، حجت‌الاسلام غلامرضا عادل، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: امسال ۲۵سری جهزیه متشکل از اقلام ضروری زندگی برای زوج‌های جوان کم‌بضاعت از محل موقوفات حاج محمد خزانه خریداری و در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: سازمان اوقاف و امور خیریه ویژه برنامه‌هایی را در دستور کار دارد که یکی از این ویژه برنامه‌ها طرح پیوند آسمانی است که هر ساله در سالگرد ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهراء (س) برگزار می‌شود.

عادل افزود: هدف از این مراسم ترویج ازدواج آسان و استفاده ظرفیت موقوفات برای افرادی است که در آستانه از دواج بوده و خانواده آنان از تمکن مالی کمتری برخوردار هستند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین عنوان کرد: یکی دیگر از ویژه برنامه‌های سازمان اوقاف، اجرای طرح مهر تحصیلی است که در آغاز سال تحصیلی انجام می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: با اجرای این طرح در سطح شهرستان البرز ۱۰۰۰ بسته لوازم التحریر از محل منابع موقوفه حاج محمد خزانه تهیه و به خانواده‌های نیازمند تحویل می‌شود.

عادل در ادامه سخنان خود بیان کرد: وقف یکی از نیازهای جامعه بوده و از منابع آن می‌توان برای برطرف کردن مشکلات درمانی، آموزشی، اشتغال و ازدواج اقشار آسیب‌پذیر استفاده کرد.

وی با بیان اینکه استعدادهای نهفته در جوانان با عدم وجود امکانات شکوفا نمی‌شود، ابراز داشت: امروز شاهد این هستیم که مراکز آموزشی که توسط خیرین دایر شده است موجب شکوفایی و رشد استعداد‌های درخشان شده‌اند.

عادل در پایان سخنان خود عنوان کرد: علی‌رغم اقدامات انجام شده در سال‌های اخیر، جامعه ما با مشکلات و آسیب‌های اجتماعی متعددی مواجه است که با استفاده از منابع موقوفه می‌توان در راستای مرتفع کردن مشکلاتی همچون ازدواج و ایجاد اشتغال گام برداشت.

انتهای پیام/2002
منبع: ندای البرز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان