۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین جاده در دست احداث قزوین-الموت - تنکابن مورد بازدید معاون وزیر قرار گرفت
کد خبر: ۲۱۵۴۹۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۶/۳۰ ساعت: ۱۰:۳۶ ↗ لینک کوتاه

با پیگیری رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس؛

جاده در دست احداث قزوین-الموت - تنکابن مورد بازدید معاون وزیر قرار گرفت

رییس مجمع نمایندگان استان از معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی استان های وزارت راه و شهرسازی درخواست کرد تا عملیات پروژه جاده در دست احداث قزوین - الموت - تنکابن تسریع شود.

جاده در دست احداث قزوین-الموت - تنکابن مورد بازدید معاون وزیر قرار گرفت
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، داود محمدی رییس مجمع نمایندگان استان در حاشیه بازدید معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی استان های وزارت راه و شهرسازی از پروژه جاده در دست احداث قزوین-الموت -تنکابن که عصر روز گذشته(دوشنبه) به دعوت وی صورت گرفته بود، گفت: طی بازدید امروز مقرر شد تا پایان سال 95 زیرسازی کیلومتر 13تا 35 و 40 تا 62این پروژه به اتمام رسیده و در سال 96 عملیات آسفالت آن اجرایی شود.
وی افزود: با توجه به ضرورت اتمام این پروژه مقرر شد اجرای تاسیسات و ابنیه ادامه مسیر تسریع شود.
محمدی با اشاره به ضرورت تسریع در احداث راه الموت غربی به کلاچای اظهار کرد: با توجه به ضرورت احداث راه تردد عبور خودروها در مسیر الموت غربی به کلاچای مقرر شد تا 5 میلیاردتومان از سوی وزارت راه وشهرسازی و سه میلیارد تومان از سوی استان تخصیص یافته تا مسیر تردد اتومبیل‌ها در این راه امکان پذیر شود.

رییس مجمع نمایندگان استان بهبود وضعیت راه‌های ارتباطی قزوین به رازمیان و معلم کلایه را از جمله نیازهای مهم استان برشمرد و گفت: مکاتبات ارتقاء راه‌های قزوین به معلم کلایه و رازمیان از راه روستایی به راه فرعی در مکاتبه با وزیر راه انجام شده است و با موافقت وزیر مقرر شد در اسرع وقت ارتقاء این راهها انجام شده تا بتوان با جذب اعتبار ملی وضعیت آنها را بهبود بخشید.
رییس کمیسیون اصل نود بهبود راه‌های روستایی حوزه انتخابیه را از دیگر ضروریات استان برشمرد و بیان کرد: با نظر موافق معاون وزیر راه و شهرسازی مقرر شد تا اعتبار لازم و قیر مورد نیاز برای بهبود راه‌های روستایی شهرستان‌های قزوین،آبیک و البرز تامین شود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان