۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین رونمایی از نرم‌افزار چند رسانه‌ای "یاد یاران"/ ۳۰ یادواره شهید در سطح استان برگزار می‌شود
کد خبر: ۲۱۵۴۴۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۶/۲۸ ساعت: ۱۱:۱۳ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل بنیاد شهید قزوین خبر داد:

رونمایی از نرم‌افزار چند رسانه‌ای "یاد یاران"/ ۳۰ یادواره شهید در سطح استان برگزار می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین از تولید و رونمایی نرم‌افزار چند رسانه‌ای "یاد یاران" در ایام هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: برگزاری ۳۰ یادواره شهید در سطح استان از دیگر برنامه‌های این هفته است.

رونمایی از نرم‌افزار چند رسانه‌ای "یاد یاران"/ ۳۰ یادواره شهید در سطح استان برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین صبح امروز(یکشنبه) در جلسه‌ای که به مناسبت هفته دفاع مقدس در سالن جلسات این اداره برگزار شد، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور حماسه بزرگ مقاومت مردم ایران علیه دشمنان اسلام در سراسر استان و جهان می‌باشد.
وی تبیین دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس را حائز اهمیت دانست و افزود: برای ماندگاری تاریخ دفاع مقدس، بایستی سرگذشت ملت ایران در این دوران به نسل‌های امروز و فردای جامعه به خوبی منتتقل شود.

تجلیل از کارآفرینان برتر شاهد استان قزوین

حقایق‌پور با اشاره به برنامه‌های بنیاد در هفته دفاع مقدس گفت: تلاش ما بر این است که برنامه‌ها، جنبه‌ فرهنگی گرفته و راهکارهای مناسب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و سبک زندگی شهدا به جامعه منتقل شود.
این مسئول افزود: در همین رابطه برگزاری همایش صیانت از حریم خانواده و ترویج سبک سیره شهدا، همچنین نشست هم‌اندیشی بررسی راه‌های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نسل امروز با حضور اساتید دانشگاه‌ها و نخبگان بخشی از برنامه‌های ما در این ایام می‌باشد.
وی از انتشار و رونمایی جلد چهارم "کتاب فار" که مجموعه‌ وصایای شهدای استان قزوین است به عنوان یکی از برنامه‌های این هفته یاد کرد و افزود: تولید و رونمایی از نرم‌افزار چند رسانه‌ای "یاد یاران" که حاوی معرفی یکصد و 20 تن از شهدای استان قزوین می‌باشد در این ایام انجام خواهد شد.
حقایق‌پور گفت: در هفته دفاع مقدس با موضوع هم‌اندیشی هنرمندان و انتظارات فرهنگ ایثار و شهادت، نشستی با هنرمندان استان قزوین خواهیم داشت تا راهکارهای هنری ترویج این فرهنگ مورد بررسی قرار گیرد.
به گفته‌ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، برپایی نمایشگاه دفاع و پایداری در گلزار شهدای قزوین و شهرستان‌های استان، برگزاری 30 یادواره شهید در سطح استان و اجرای گلباران و غباروبی گلزار شهدای سراسر استان برنامه‌های دیگر این هفته در استان می‌باشد.
این مسئول با اشاره به اهمیت دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران افزود: در ایام هفته دفاع مقدس از 200 خانواده ایثارگر در سطح استان دیدار به عمل خواهد آمد.
وی گفت: همچنین دیدار و تجلیل از کارآفرینان برتر شاهد استان قزوین با حضور در کارگاه‌های تولیدی و ترویجی آنان، در ایام هفته دفاع مقدس در استان قزوین اجرا خواهد شد.

زنگ ایثار در گلزار شهدا نواخته می‌شود
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: در این ایام همایش تقدیر از دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر برتر استان قزوین برگزار می‌شود.
وی افتتاح حسینیه شهید در قزوین، آماده‌سازی موزه‌ شهدا جهت بازدید عموم، نواختن زنگ ایثار در گلزار شهدا و اجرای ختم قرآن به یاد سه هزار شهید استان قزوین را از برنامه‌های دیگر این ایام نام برد.
این مسئول گفت: در هفته دفاع مقدس، مسابقه بزرگ دوچرخه‌سواری عمومی به یاد شهدای دفاع مقدس در قزوین برگزار و همچنین گلزار بازسازی شده شهدای شهر شال یکی از شهرهای استان قزوین با حضور مسئولین افتتاح خواهد شد.
به گفته‌ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، بنیاد استان با اجرای 30 برنامه عمومی و اختصاصی در ایام هفته دفاع مقدس به اجرای برنامه‌های پیش‌بینی شده خواهد پرداخت.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان