۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین مسابقه کتابخوانی آیه‌های غدیر در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: ۲۱۵۴۴۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۶/۲۸ ساعت: ۱۱:۰ ↗ لینک کوتاه

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان:

مسابقه کتابخوانی آیه‌های غدیر در قزوین برگزار می‌شود

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان از برگزاری مسابقه کتابخوانی آیه‌های غدیر در قزوین خبر داد.

مسابقه کتابخوانی آیه‌های غدیر در قزوین برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر  صبح قزوین ، حجت الاسلام علی رمضانی عصر دیروز در جلسه این کانون اظهار کرد: در آستانه عید غدیر خم این حادثه بزرگ تاریخ اسلام هستیم و با توجه به اهمیت واقعه غدیر و لزوم آشنایی با آن، دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین مسابقه کتابخوانی را برگزار می‌کند.
وی ادامه داد: مشابه کتابخوانی «آیه‌های غدیر» مربوط به آیه‌های نازل شده در جریان غدیر است که تاکنون 650 نفر از اعضای کانون‌های مساجد استان در این مسابقه شرکت کردند.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین اضافه کرد: این کتاب با 50 درصد تخفیف به مبلغ 2 هزار تومان به کانون‌های مساجد ارائه می‌شود که شرکت کنندگان باید تا تاریخ هشتم مهر ماه پاسخنامه سوالات را تحویل دبیرخانه کانون‌های مساجد استان دهند.
وی عنوان کرد: بعد از اتمام زمان دریافت پاسخنامه و بررسی جواب‌ها، به قید قرعه به 14 نفر کارت هدیه یک میلیون ریالی اهدا می‌شود.
رمضانی خاطر نشان کرد: در حدیثی از امام صادق (ع) آمده است روز غدير خم در ميان روزهاى عيد فطر و قربان و جمعه همانند ماه در ميان ستارگان است و امیدواریم با برگزاری این مسابقه کتابخوانی گامی هرچند کوچک برای تبیین ولایت این پیام واقعه غدیر برداشته چراکه انس با غدیر موجب مودت و علاقه به امامت و ولایت می‌شود.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان